Kasumai - Bijilo Beach Beach Bar and Restaurant

Ja!!! Ik ben zo’n mazzelaar, wij gaan 13 december weer voor 15 dagen, ben al af aan het tellen!
Vorig jaar hebben wij hier heerlijk aan het strand gelegen, maar toen nog met oude eigenaars, ben benieuwd of het met de nieuwe eigenaars nog steeds zo is. Wij kochten sapjes van Smiley en Mozes op het strand en fruitsalade van het “fruitvrouwtje”, ik hoop dat de nieuwe eigenaars het nog steeds goed vinden dat zij op het terrein van de bar komen.
Maar ik laat het zeker weten als wij weer terug zijn (waar ik nog even helemaal niet aan wil denken)

Wat een heerlijk vooruitzicht!

Fruitvrouwtje zit er nog hóór! Verwacht dat het dezelfde nog wel is… (bordje op foto al half leeg hoor :wink:

fruit.JPG

En de jongens van de fruitjuices op het strand zitten er ook nog. Of dat Smiley en Mozes zijn weet ik niet… Volgens mij kochten wij van iemand anders. Zijn naam weet ik even niet meer.

beachboys.jpg

Een hond die Spicy heet liep er in mei in ieder geval wél :smiley: (kreeg hier een beetje water uit een schelp van ons :wink:

spicy.jpg

Nou, bedankt voor de info, ik heb nu nog meer zin om te gaan :slight_smile:
Zo te zien zitten onze vrienden er iid nog, hopelijk herinneren ze zich Papa Gambia en Lady Boss nog, maar volgens mij noemen ze iedereen zo!
Wel zo makkelijk , kunnen ze zich nooit vergissen :sliepuit:

Ikvertrek nu vrijdg naar het naast gelegen bijilo beach, dus zal ook wel eens in de nieuwe bar/restaurant binnen springen en natuurlijk mijn ervaring zo spoedig mogelijk met jullie delen. Ik kijk ernaar uit.
Btw Erwin, mijn afspraak met abdu komende zondag om 14.00u voor het hotel gaat toch nog door hoop ik??? Misschien kan je er abdu nog eens laten aan herinneren indien je dit nodig vindt.

Heb je even gemaild :wink:

Vandaag de Beach bar Kasumai bezocht, echt een hele mooie beach bar en de service en het eten is perfect! Grote pluspunt ook zijn de nieuwe strandbedden uit Italie.

Nog betere strandbedden? Dat vraagt om een foto? Heb er zo n zin in Haha, denk alleen dat t 2015 wordt of t moet begin 2014 erg meezitten lol!

U vraagt, wij… ImageUploadedByWereldwijzer Reisforums1384631999.647113.jpg

Via Wereldwijzer app

Deze panorama geeft ook een goed beeld :smiley:

Via Wereldwijzer app

Bijgaand een foto van de strandbedden van Kasumai!

Hey Erwin, superservice weer van je! Mooie foto, kunnen we ff zien wat we nu missen hihi Thanks!

Thanks, Theja voor de vlotte reactie toppie !! Gr, Moon

Jammer dat de strandbedden met de dikke matrassen weg zijn. Bedden die plat kunnen en ook nog eens met matras zijn ideaal voor de rug. De nieuwe zien er mooi uit. Hopelijk zijn ze ook fijn voor de rug…

moet eerlijk zeggen dat ik die dikke kussens ook heerlijk vond! Lagen heerlijk!

Moon, hoe is het met jullie?
Een poos geleden heb ik nog een mail of mail via dit forum gestuurd, maar niks meer gehoord.
Je mag desnoods wel me gewoon mailen, maar ik ben benieuwd hoe het met jullie Gambiacontacten en -plannen is.
Misschien kan ik in maart nog wat voor jullie betekenen?

Nog even v.w.b die strandbedden, ik heb er op gelegen en moet zeggen ze heerlijk liggen en zijn hygiënischer dan matrassen met andermans zweet, maar goed iedereen is anders. Blijft nog steeds goed vertoeven daar!

Bedankt Theja !

Wij gaan in januari weer. We gaan er zeker even een keer kijken. Ziet er goed uit

In april 2014 op vakantie geweest in Gambia en Kasumai Beach Bar vormt een heerlijke uitzondering op alle hotels, gewoonweg omdat ze een geweldige Beach Bar hebben gebouwd. Op het hele strand tussen Sheraton en Kololi is geen gelegenheid te vinden die zoveel biedt. Top kok, volgens zeggen tot de top 5 van Gambia, aantrekkelijke zonneweide met palmparaplu’s en ligbedden. aan tafel in restaurant binnen of op de veranda, dan wel aan tafel in de, met variabele ramen tegen de wind beschermde, beach bar.
Wij logeerden in het naast gelegen CoCo Ocean, maar we waren dagelijks te vinden bij de buren. In het weekend was er live muziek en aan het eind van de avond stond de gratis service van Kasumai gereed om je naar je hotel te vervoeren! Voor de liefhebbers is er ook een massagebehandelingsmenu en zijn er twee behandelkamers aanwezig.
Gewoon inplannen voor een bezoek dat Kasumai!

Wij gaan er ook zeker terug! Vorig jaar was t ook al lekker!