Sinds deze morgen kan ik niets meer, geen berichten beantwoorden, geen quotes aanklikken…:tear: Er is iets misgegaan maar nu is het weer opgelost… Voor mij een vraagteken. Net of er een slot op zat.
**Oeps! Deze link lijkt niet te werken -**dit kreeg ik steeds te zien. Misschien te veel postings tegelijk op een reiscafé?
Dat is gek.
Wat jij beschrijft kan -in mijn ogen- niets met drukte te maken hebben. De site geeft immers nog steeds antwoord.
Waar ben je zoal geweest toen het gebeurde? En je was wel al die tijd ingelogd?
Merkwaardig: ik zag onderaan in mijn scherm staan: FOUT OPGETREDEN. Details: Deze webpagina bevat fouten en werkt mogelijk niet naar behoren. Toegang geweigerd. Indonesië regel 140 code 0 teken 1. Voor mij vraagtekens. Vervolgens werkt het weer als voorheen…:chin:
Staat die foutmelding IN de webpagina, of is het een resultaat van een foutcontrole die je browser doet? Als het in de webpagina staat, zal de tekst waarschijnlijk meescrollen. Als het de browser is, zal het waarschijnlijk in de statusbalk gebakken zitten of zo.
Het is inderdaad de browser. Ik heb er zo nu en dan last van. Bedankt voor het meedenken.:chin:
Als je er te vaak last van hebt, zou ik de foutcontrole gewoon uitschakelen. Waarschijnlijk zit er dan een minimaal foutje in de webpagina, waardoor 'ie over z’n nek gaat. Persoonlijk heb ik nooit fouten gezien in de lay-out of werking, dus ernstig zal het nooit zijn.
Zodra je zelf webpagina’s gaat bouwen en testen, kun je 'm altijd weer aanzetten. ![]()
Volgens mij is het probleem hiermee opgelost!
Bedankt!
Fijn dat je probleem verholpen is!
Bedankt Jurjen voor je wijze raad.
Groetjes,
Yvonne