Attacksite

Kreeg net bij het openen van Wereldwijzer Thailand de melding dat deze pagina gerapporteerd is als zijn de een ‘attacksite’.
Niet goed en kan een hele hoop bezoekers kosten.

Ja, zijn al diverse meldingen over geweest, ook in de Helpdesk. Volgens WW hebben ze niks kunnen vinden…maar mijn computer op werk is gisteren gecrasht na een bezoek aan WW… :frowning:

Kreeg de volgende melding binnen bij het openen

http://www.olavopreis.nl/media/Images/melding.jpg

ik kreeg dezelfde melding

:chin:Ik krijg nu wel een over aanbod van op dates van windows nu ik weer op de wereldwijzer site aanwezig ben ik weet niet of het hier mee van doen heeft.:thailand::cambodia:

Als ik met Firefox WW probeer te openen crasht de PC nu. Via Explorer werkt het wel.

WW kan wel zeggen dat ze niets kunnen vinden, maar er is toch echt iets helemaal mis.

Bij mij het zelfde vastgesteld Fransjes!
Zouden de mensen niet beter die google crome eraf gooien en een systeemherstel doen!

Natuurlijk is er iets mis,Steven!! Onlangs raakte ik helemaal niet binnen op wwz.
Had alle gegevens correct ingetypt,tot 5x toe.wat zegt wwz,we kunnen niets vinden.
Ook de waarschuwing hier klopt iets niet had er ook melding van gekregen!!(dezelfde tijd dat ik niet binnen geraakte bij wwz!)
Ik denk dat er meerdere mensen met dit probleem zitten,gisteren was er praktisch geen kat te bespeuren op een zaterdagavond hier op wwz.

Vernam gisteren het een en ander over dit probleem bewust niet ingelogd via de pjoeter alleen via de email notificaie link via de phone als er meldingen waren op topics waaraan ik deelneem, nu vanaf de pjoeter geen meldingen wel even de pc extra gescand op eventuele trojans etc niets bespeurd aan deze kant.

Probleem is opgelost. Check http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=795678#post795678 voor meer info.

[quote="“Wereldwijzer Redactie, post:10, topic:99672"”]

Probleem is opgelost. Check http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=795678#post795678 voor meer info.

[/quote]

Bedankt voor je snelle optreden redactie,hopelijk komen deze problemen niet meer terug in de toekomst,maar we blijven alert.
gegroet:georgessiam.

Kwam er inderdaad vanochtend ook niet op , kreeg ook deze warning! Vreemd!

sinds gisteren nm had ik het probleem tot nu !

Safe Browsing

Diagnostische pagina voor www.wereldwijzer.nl/forum

Wat is de huidige vermeldingsstatus voor www.wereldwijzer.nl/forum?
Deze site wordt momenteel niet vermeld als verdacht.
Wat gebeurde er toen Google deze site bezocht?
Van de 21 pagina’s die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, resulteerde(n) 0 pagina('s) in het downloaden en installeren van schadelijke software zonder toestemming van de gebruiker. Google heeft deze site het laatst bezocht op 2011-10-18 en in de afgelopen 90 dagen is nooit verdachte inhoud aangetroffen op deze site. Deze site is gehost op 1 netwerk(en), waaronder AS16131 (GRAFIX).
Heeft deze site gefunctioneerd als tussenstadium met als resultaat verdere distributie van malware?
In de afgelopen 90 dagen leek www.wereldwijzer.nl/forum niet te functioneren als tussenstadium voor het infecteren van enige sites.
Heeft deze site malware gehost?
Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.
Volgende stappen:

[ul]
[li]Ga terug naar de vorige pagina.[/li][li]Als u de eigenaar bent van deze website, kunt u een recensie van uw site aanvragen met Webmasterhulpprogramma’s van Google. Meer informatie over het recensieproces vindt u in het Helpcentrum voor webmasters van Google.[/li][/ul]
19 uur geleden bijgewerkt

Ik heb ivm het WWZ URL-probleem nog iets gepost bij de Helpdesk (#5 dd.13/11/2011).

http://www.wereldwijzer.nl/showthrea…755#post795755

Ik kan op de helpdesk geen berichten plaatsen, er komt de melding dat ik daarvoor niet ben geautoriseerd, dus maar hier.

Ik heb forse problemen gehad met de PC, en Thunderbird opnieuw moeten installeren, was dus inderdaad geinfecteerd.

Jelle’s pc is ook gecrashed …dus die is effen off line:mad:

problemen gehad vandaag met explorer,error’s,verschillende waarschuwingen gekregen van mijn avg virusbeschermer.
Heb google crome eraf gegooid,en systeemherstel gedaan.

:chin:Ik hoor bij steeds meer mensen dat er sinds vrijdag problemen zijn met hun Computer ook van mensen die niet deze site bezoeken en veel hen doen alles weer op nieuw instaleren heb het gevoel dat er meer aan de hand is .
weer iemand hier meer van?:thailand::cambodia:

hop la ba,heb weeral een trojaans paard binnen gekregen!
Ze zijn in promotie!!

nog geen problemen gehad ondanks dat ik het attack site scherm heb gehad en genegeerd