Kan iemand me helpen?

Hey iedereen,

Mijn naam is Shelley, ben 21 jaar, en wil hier graag een antwoord op mijn vraag vinden.

Ik heb de laatste tijd meer en meer het gevoel dat Belgie me allemaal een beetje teveel wordt. Ik voel me anders, uitgeput, en begin meer en meer te denken dat ik niets in deze maatschappij te doen heb.

Ik zou graag een spirituele reis willen maken, of een reis waarin ik mezelf vind. Ik wil graag uit deze reis leren wie ik ben, waarom ik op deze wereld gezet ben, en niet meer bang hoef te zijn.
Ik wil liefst minstens een maand wegblijven, tot maximum een jaar.

Als er hier mensen zijn die weten wat ik bedoel, geef je dan een reactie op mijn vraag?

Alvast bedankt!

Shelley

Hello Shelley
Als wat je wilt iets spiritueel, Bali is DE bestemming; er is trouwens in zuid-oosten van Bali een teruggetrokken gemeenschap ( gelijk aan een “abdij” bij ons) waar je leeft met als doel "aan je spiritueel kant van “je” te werken, rust te vinden, enz).
Het is niet toeristisch, natuurlijk; iedereen die daar leeft, is met de spirituele aspekten van z’n leven bezig.
De naam van de plaats begint met “D” (ik kan op dit moment niet op de naam komen). Daar zal je niemand storen.
Als je interesseert bent, dan zal ik het zoeken.
Groetjes
Sopirla>>>

Hey hoi.

Was benieuwd of je al wat had gevonden?
Ik wil idd ook zo’n soort reis doe…
Groetjes Marijke

Hey Sopirla,

Sorry voor de wel héél late reactie, maar ik vroeg me af of je de naam nog kan zoeken van die abdij?

Groetjes,

Shelley

Hey Marijke,

Ik heb nog geen reis gevonden, ik ben voor het moment nog heel veel opzoekwerk aan het verrichten. Heb jij al een reis gedaan of leuke plekjes gevonden?

Groetjes,

Shelley

Hoi Shelley,
Sopirla is al een paar maandjes niet meer online op wereldwijzer!
Misschien kan je best eventueel je vraag stellen in het Indonesieforum hier op wereldwijzer!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.