Vrouw (46) wil weg!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

zonder geld kom je niet ver.

wij gaan deze zomer veel zeilen in griekenland en zoeken nog mensen die mee willen

met 10 meter groote luxe boot kosten per week 400 euro
meerdere weken goedkoper natuurlijk

gr

Paul

wij zijn 48 en 50 jaar

p.s in mei gaan we naar toscane kijken of we daar een bed en breakfast/zeilschool/botenverhuur kunnen beginnen

Hoi, Ik ben 54 en heb ook de behoefte om weg te gaan. Ergens in mijn hoofd speelt ook het idee dit voorgoed te doen. Ik wil me dus ook orienteren. Eind April/begin mei wil ik voor 2 weken naar Thailand. Naast ontspanning wil ik daar ook gaan kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ad

Hoi Karina

Ik Roelien ben ook al heel lang bezig ik ben weggeweest in Bali voor 3 jaar had daar een restaurant maar gigantisch opgelicht en naar de bomaanslag bankroet.
Maar ik wil echt weg hier en toch weer ergens waar het warm is toch weer opnieuw beginnen.
Gr Roelien

Hoi Ad wat zou je daar willen beginnen heb je al plannen??
Ik wil ook weg hier en wil ergens iets opsarten maar wat weet ik nog niet precies ik weet dat het in Bali wel makkelijkm is omdat ik daar dus drie jaar hebt gewoont gewerkt.
Gr Roelien

Hoi Karina wat ben dan precies van plan wil iets ergens opstarten opzo??
Gr Roelien

Hoi Karina!

Ik stem voor !!! Samen zou erg leuk zijn (respect vol ) ik woon in Antwerpen.
Glas wijn en gesprek over leven zonder verplichting ergens in vlamse kroeg !!! super

stuur event. e-mail

toni

:wereld:hoi karina,
jeetje,zit ik hier en ik denk hetzelfde,eruit en helemaal nieuw.
Ik heb wel een auto en tenten en ook weinig te besteden. In de auto en maar kijken of er onderweg wat te verdienen is???

Hoi,

Ik zag weer je oproep; de wereld rond met zeilboot, lijkt je dat wat?

Graag reactie, groet, Rik

Hoi heb al meerdere oproepen gedaan om is effe voor
1 jaar door Afrika te trekken maar nooit antw.!!!
Mischien nu …

Hoi,

Bedankt voor je bericht; raar, maar waar, ik heb nimmer een bericht ontvangen; ben de laatste die niet zou reageren! Afrika: ik zeg zeker geen nee! Hoe wil je reizen? Camper? Lijkt zeilen je niks?
Ben benieuwd naar je reactie.
Groeten, Rik

My lykt met de camper heel mooi want ik wou met de
rugzak gaan,als U wilt gaan zeilen lykt me ook heel leuk
maar daar heb ik helemaal geen ondervinding mee!!!
Dus nu uw antw en we zien wel GRTS FREDDY

Ook ik heb het even helemaal gehad, ben ook 46 en een vrouw en wil ook gewoon WEG.
Ik heb een camper, maar die wordt helaas verkocht…dus ik ben op zoek naar iemand die ook op vakantie wil, zo af en toe eens een weekendje weg (ik heb de laatste week van april vrij, misschien kunnen we dan iets doen) Kortom: ben overal voor in!!
Ben ook niet zielig ofzo, maar wel net alleen en alle vrienden zijn setjes of doen al iets.
Je kent het vast wel.
Laat wat van je horen, misschien kunnen we iets afspreken ergens in het land om te zien of we elkaar aardig genoeg vinden om iets te gaan doen…
Ik woon bij Apeldoorn, dus redelijk centraal.
Groetjes, Florien

Snap er niets van, had je net

snap er niets van, had je net gemaild…maar weet niet of die verstuurd is. Dan heb je er 2!
Maar…ik wil ook weg!!
Ben ook 46 en heb het ook even helemaal gehad!!Maakt me niet uit wat, in ieder geval zon! De laatste week van april heb ik vakantie, ik zou zelfs dan al wel iets willen doen…
Kortom: laat iets van je horen en misschien kunnen we ergens in het land wat afspreken.
Ik woon bij Apeldoorn, dus dat is redelijk centraal om ergens naar toe te reizen!
Groetjkes, Florien

Ik woon nu aan de L’Ardeche maar al meer dan 1 jaar
dus my spreekt wel iets anders aan of kom gewoon naar hier en
dan bespreken wy het wel verder !!!

Hoi Florien, Ik denk dat ik je verhaal herken en ik in hetzelfde schuitje zit. Ik heb plannen gehad om eind april / begin mei ver weg te gaan maar heb mijn plan moeten veranderen. Een gezellige activiteit in die periode zie ik wel zitten. Dat mag variëren van 1 dag tot enkele dagen. Dat mag met de fiets, auto of motor. Met de camper zal niet meer lukken want die heb ik ook niet meer. wandelen kan natuurlijk ook als het maar geen 4daagse marsen zijn.
Apeldoorn is voor mij geen probleem. Aan je gebruikersnaam te zien zou er wel een flink leeftijdsverschil kunnen zijn. Misschien wel een jaar of twintig en dan ga ik er niet van uit dat ik de jongste ben. van de andere kant hoeft het niet zoveel uit te maken als je samen de gezelligheid kunt beleven. Ik wil de moeite graag nemen om het te onderzoeken.
gr Ad

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Het is al haast een boek jullie corrspondentie.

Ik ben al even (12 jr) weg en zit in Zd.Italie.

Beginnende B&B - nog geldschaarste dus.

Wel veel klussen.

Is er onder jullie nog iemand ontzettend handig en kan evt. grote klus aan dakgoten e.d. doen? thevilla@tiscali.it

heb je al iemand gevonden . grt .r