Ik ben Elies, 25 jaar. Ik ben nu in australie. Op 26 maart vlieg in naar Bali, ik zou met twee andere meiden verder naar Bali gaan maar dat gaat niet door. Omdat azie toch wel anders is om te reizen dan Australie wil ik dit liever niet alleen doen… Mijn plan is Bali (en evt Java, Gili eilanden),Maleisie en Thailand. Ik heb nog geen congreet plan alleen mijn ticket naar Bali op 26 maart en mijn terugticket staat op 16 juni van Bangkok naar Amsterdam zijn geboekt. Het lijkt me leuk om te gaan leren surfen op Bali (evt surfcamp).
Ben je toevallig ook al aan het reizen? Of heb je een beetje het zelfde plan als ik in Azie? Let me know!
Ik ben van plan om eind mei naar Singapore te vliegen, en van daaruit door naar Maleisie te reizen.
Ik ben ook op zoek naar mensen met wie ik samen kan reizen, dus misschien kunnen we elkaar ergens ontmoeten?
groetjes Jolanda
hee ik kom 17 april aan op bali!
denk je er dan nog te zijn? anders kunnen we daar eventueel wel een keer meeten!
verder nog geen concreet plan zit nu al in thailand en vlieg 17 april naar bali!
Ik vertrek 8 mei naar Singapore en wil dan een maand door Maleisië reizen richting Thailand. Daarna wil ik nog naar Cambodja en/of Laos, Vietnam. Over Maleisië ben ik iniedergeval wel zeker en dat staat ook vast. Het lijkt mij hartstikke leuk om met iemand een tijd mee te reizen!
Ik ben dan niet in Australie geweest om de manier van reizen te kunnen vergelijken met dat van Bali. Ik ben in oktober naar Bali geweest. Ook om er rond te trekken. Ik ben geweest in Lovina, Ubud en Sanur. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niemand aanraad om alleen te reizen op Bali. Het is niet echt gericht op backpackers. Thailand daar in tegen is veel makkelijker en je maakt sneller contact met andere mensen. En de mannen laten je er in ieder geval met rust Ik heb me in Indonesie zowel op Java als Bali nog nooit zo alleen gevoelt. Ik zou zeker aanraden om op Bali/ Indonesie met z’n tweeen te reizen. Maar goed, er zullen vast en zeker mensen zijn die een andere ervaring hebben.
Ik ga zelf van 1 april t/m 6 mei backpacken door Thailand in me eentje.
Ik heb alleen mijn ticket van en naar bangkok geboekt, de rest staat nog open
Het lijkt me dan ook leuk om ergens te meeten!
Zelf ben ik van plan wat culturele uitstapjes te doen en daarnaast te eiland hoppen en uiteraard af en toe een feestje mee te pakken.
Rond 12-16 april vind de het nationale waterfeest plaats in thailand. Het is een feest ter ere van het nieuwe jaar waarbij iedereen elkaar met water nat gooit. Ook is er op 25 april een fullmoonparty op koh phanang.
Rond deze peridoe wil ik iig in Thailand zijn.
Misschien kunnen we elkaar rond deze periode ergens treffen?
Mocht je andere ideeen hebben dan hoor ik het graag
zelf ben ik een paar jaar geleden op Bali geweest,wel met een reis+hotel dus niet backpacken maar mogelijk kan ik je toch wat leuke tips geven