Bali / Flores / Java / Maleisie / Thailand / Laos / Cambodja / Vietnam / China 2014

Hallo allemaal!

Ik vlieg 29 april naar Bali om vandaaruit te gaan reizen door Azie. Ik heb geen strak schema en nog nergens iets geboekt maar het ziet er ongeveer zo uit:

Mei Bali, Flores, Komodo, Lombok, Bal, Java
Juni Maleisie / Thailand
Juli Thailand / Laos / Cambodja
Augustus Vietnam
September China / Tibet (Everest Base Camp)
Oktober / China / Bejing - Moskou (Trans Siberie Express)

Reizen doe ik per bus, boot en trein, slapen in low budget hostels.

Iemand die een gedeelte mee wil reizen?

Ey John,

Je plan ziet er goed uit man!
Ik vlieg toevallig ook op 29 april naar Bali. Ik vlieg terug op 24 mei.
Op bali heb ik nog geen vaste planning gemaakt. wel heb ik wat plannen namelijk de gili- eilanden, lombok en misschien ubud of kuta.
Het lijkt me leuk tof om af te spreken.

Over mezelf:

Ben 22 jaar. Werk in ggz. Ben sportief, hou van een feestje , dagje strand of actief zijn.
Ik hoor graag van je.

Ciao,
Erwin

Hallo!

Ik ben vanaf 7 mei op Bali, lijkt me leuk om (een gedeelte) samen te reizen!
Ik heb ook nog geen planning maar wil wel graag Bali te zien en daar surfen/duiken/snorkelen, naar de Gili eilanden en naar Lombok en daar de vulkaan beklimmen.
Ik hoor wel van je…

Groetjes Lianne

Hallo allemaal,

Ik wil volgend jaar graag met mijn dochter van dan 17 rondtrekken door Bali en Thailand. In Thailand op bezoek bij twee “spiegelkinderen” die ik sponsor en een hele lieve vrouw die daar goed voor deze kindjes zorgt. Ook bij een vriend in Kuta die daar woont verder wil ik haar graag Thailand laten zien. Ik ben daar zelf een paar jaar geleden geweest en dat was zo’n bijzondere reis dat ik haar daar iets van mee wil geven. Ik wil denk ik 4 weken gaan (liefst langer, maar dat zal helaas niet kunnen) Ik ben dus erg benieuwd, als jullie weer terug zijn, hoe jullie bevindingen waren. Wie weet hoor ik iets van jullie dat zou leuk zijn.

Groetjes Jolanda