Aug 2010 Singapore/ Maleisië/ Bali

Hallo reizigers!

In aug ga ik ( Kim 32 jaar) vier weken naar Azie. Ik vlieg naar Singapore en het plan is een combi van Maleisië/ Bali, maar ik ben zeer flexibel! Wie heeft er nog meer plannen om die kant op te gaan? Toch best spannend alleen op reis.

Groetjes,
Kim

Dag Kim,

Jij hebt de koe dus al bij horens gepakt. Ik wil zelf ook naar Indonesie maar heb maar heb maar 2 a 2,5 week de tijd.

Inderdaad best spannend in je eentje. Ik ben zelf ook 32 en heb veel gereisd maar vaak in groepen of met vriendinnen. Dit jaar wil ik ook alleen en de wind achterna.

Alleen, augustus vertrekken wordt lastig met mij, ik wil begin september mijn biezen pakken. Heb nl 2 bruiloften waar ik omheen moet plannen.

Al een beetje ingelezen? Zo moeilijk, waar begin je? Zoveel te doen en te zien.

In ieder geval veel plezier! Anne

Hoi Anne,

Jammer dat je niet een maandje eerder gaat! Ik had al een hele tijd in mijn hoofd om deze reis te maken en nu was het tijd voor actie…en dan
maar alleen! Ik wil eerst een stuk maleisie doen en daarna naar Bali. Maleisië heb ik al aardig idee wat ik wil zien, Bali helemaal nog niet!
Ben jij al eerder in Azie geweest? Veel plezier in ieder geval!

Groetjes,
Kim

UOTE=Anne77;600057]Dag Kim,

Jij hebt de koe dus al bij horens gepakt. Ik wil zelf ook naar Indonesie maar heb maar heb maar 2 a 2,5 week de tijd.

Inderdaad best spannend in je eentje. Ik ben zelf ook 32 en heb veel gereisd maar vaak in groepen of met vriendinnen. Dit jaar wil ik ook alleen en de wind achterna.

Alleen, augustus vertrekken wordt lastig met mij, ik wil begin september mijn biezen pakken. Heb nl 2 bruiloften waar ik omheen moet plannen.

Al een beetje ingelezen? Zo moeilijk, waar begin je? Zoveel te doen en te zien.

In ieder geval veel plezier! Anne
[/QUOTE]

Precies, heel goed en vooral dapper. Maar ook heel spannend. En bedenk he, het leven is zo leuk als je het zelf maakt! Ik heb 10 jaar geleden, 3,5 maand in Australie rond gereisd met een vriendin en een paar jaar later 2 maanden in Thailand.

Nu raken mijn vriendinnen langzaam aan de man, dus verkiezen ze een vakantie met hun eigen vent. Heel begrijpelijk! Ook ik dus maar alleen. Heb vorig jaar een georganiseerde reis gedaan naar Jamaica met reisorganisatie Mambo. Prima hoor, maar je hebt dan wel met 12 mensen rekening te houden. En dat was mij af en toe net wat teveel! 4 reisgenoten, lijkt mij het maximale.

Enfin, ik ben ook al 2 jaar alleen op ski vakantie geweest in Oostenrijk en dat was beide keren ook hilarisch. Het gaat zo gemakkelijk, contact maken. Je moet er wel telkens zelf op af.

Ben benieuwd naar je verhalen en blijf je lezen! Wanneer vertrek je precies? X

Hoi Kim,

Heb je al een reisgenoot gevonden? Zo niet, wanneer vertrek je? Ik ben ook 32 jaar en wil ongeveer twee weken naar Maleisie of Thailand op korte termijn (begin aug.).
Ben nog op zoek naar een reisgenoot, misschien kunnen we het combineren?

Groet Janneke

Hi Kim,

Lekker gaan in je eentje, is prima te doen hoor! Zeker Bali, waar ik (ook 32) nu zit. Ik ben hier tot 12 augustus ook alleen, dus als je in de buurt bent, kunnen we een keertje cocktailtje drinken of hapje eten en ervaringen uitwisselen.

Veel plezier alvast!

Groetjes,

Marloes