Vanaf 1 sept heb ik 5 weken vrij en wil ik gaan backpacken in Bali en Maleisie. Een planning is er nog niet en dat vind ik zelf ook het belangrijkste van vakantie. Hoe en wat zie ik het liefste pas op reis. Ook zit ik niet perse vast aan deze landen. Maar als je interesse hebt om samen te reizen, laat dan een bericht achter!
Ik ben Renee (vrouw) en ben al meerdere keren wezen backpacken in Azië en Zuid-Amerika.
Ik vroeg me af wat je zoekt in een reismaatje en je budget en dat soort dingen.
Zelf zou ik gaan voor een week of 3 dus weet niet of je het wat vind om 3 weken samen te gaan of als er meerdere zijn dat ik eerder terug ga of later kom als dat zo uit zou komen. Mijn budget is low
Ik zou ook heel graag naar Bali willen of een ander gedeelte van Indonesië. Bali is wel heel toeristisch vandaar dat ik daar zelf niet heel lang zou willen blijven, maar lijkt me zeker de moeite waard om het te bezoeken. Ik ben zelf wel al 2x in Maleisië geweest maar is echt een fantastisch land.
Hoor het graag van je.
Liefs Renee
Mijn leeftijd is trouwens 36 lentes jong. Weet niet hoe oud jij bent
Ik heb ook plannen om naar Indonesie te gaan. Ik heb een ticket geboekt naar Jakarta op 28 augustus a.s. Het is de bedoeling om dan over land richting Bali te reizen, Bali te bezoeken en ook Lombok en de Gili eilandjes. Op 20 september vlieg ik vanuit Denpasar naar Jakarta en direct door naar Singapore om daar mijn laatste weekend door te brengen.
Het zou leuk zijn als we (een deel) samen zouden kunnen reizen of elkaar ergens te ontmoeten. Mijn plan is om low budget te reizen (maar dit is niet noodzakelijk)
ik heb mn ticket nog niet geboekt, omdat mn travelbuddie heeft afgezegd… daarom opzoek naar een reismaatje :). Maar mn originele plan was om naar bali te gaan in september en dan naar lombok, gigi en dan naar jakarta en dan het westen van Maleisië… vanwege het regenseizoen ;). Verders maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit… houd van de cultuur/natuur, relaxen en een cocktailtje drinken.
Ha dames,
Ik heb helaas af moeten zeggen omdat het nu financieel toch niet haalbaar voor mij is. Ik verzet mijn plannen naar eind van het jaar of begin 2014. Hopelijk dat ik tegen die tijd ook een leuk reismaatje kan vinden. Jullie iig heel veel plezier! Liefs Renee
@ Samantha, misschien kunnen we wat combineren. Zullen we contact via de email hebben? Je kunt mij mailen op mariececilexx@hotmail.com
@ Renee, jammer dat je niet meer mee kunt. Indonesie is vrij goedkoop, Heb begrepen dat je van ca 50 euro per dag kunt rondkomen en ook nog leuke dingen doen, dus mocht je je nog bedenken…