Bali-Maleisie Eind mei/juni

Hoi!

Ik ben Marlou, 19 jaar en zoek een reisgenootje voor naar Bali en Maleisie en eventueel een stukje thailand! Ik wil eind mei beginnen. Iemand interesse?

Groetjes,

Marlou

Hoi Malou

Ik ben er zelf ook aan het denken om dit rond deze periode te gaan doen!
Zit op dit moment tot zeker eind maart op CUracao! Maar wil heel graag terug na Bali!

Heb jij al budget etc.?

Ik heb gekeken voor vluchten rond die tijd! Amsterdam-denpasar, denpasar-Kuala Lumpur en Kuala lumpur-Amsterdam, dit kwam op 1015 euro. Voor de rest heb ik ergens gelezen dat je in Indonesië een reisbudget van 15-25 euro per dag moet hebben. Afhankelijk van de dagen dus! Ik wil het niet te bont maken, wel gewoon lekker in hostels gaan en misschien op t eind of een keer tussendoor een iets luxere overnachting doen. 's avonds koken in het hostel als die mogelijkheden er zijn en af en toe buiten de deur! Geld voor excursies heb ik niet gerekend. Niet stoer bedoeld, maar het is niet zo dat ik aan het eind van de reis alle dubbeltjes bij elkaar moet tellen. Jij? Wil je alleen naar Bali? Alleen naar Bali vind ik ook prima! Er is heel veel te zien!

Heey

Ja op Bali is veel te zien ben er laatst 1 maand geweest en ik heb nog lang niet alles gezien!
Qua eten is het goedkoper en handiger om uit te gaan eten!

Mijn budget is niet zo heel erg groot! Zat idd zelf ook te denken aan 15 tot 20 euro per dag! Maar ik wil een ticket van rond de 700 euro proberen! dus een beetje aanbiedingen afwachten!

ik ga als ik in mei ga (dat hangt er nog vanaf) dan ga ik vrijwilligerswerk doen in Bali bij een weeshuis! Hoelanjg wil jij gaan?

groetjes
Martine

Oh gaaf! Ik kan pas vanaf eind mei(20 mei op z’n vroegst). Ik wil ongeveer een maandje gaan! Misschien iets langer dat ik afsluit met een surfkamp, dat is vrij duur dus dat weet ik nog niet zeker! Retourtje voor rond de 700 moet denk ik wel te vinden zijn. Enkel was 398, retour is vaak goedkoper! Ben je alleen op Bali geweest? En hoe oud ben je?

Beste Marlou,

Aangezien je maar 1 maand weg wil blijven, kan ik je aanraden om voor één land te kiezen. Als je Thailand of Indonesië wilt bekijken dan heb je zeker 1 maand nodig. Het is btw ook zo dat je bij aankomst een visum krijgt voor 30 dagen.

Ik zelf wil graag eind mei of juni naar Indonesië.
Het was de bedoeling dat ik alleen zou gaan, maar het is natuurlijk leuker om met iemand samen te gaan. Ik heb al wat ervaring met backpacken en met surfen.
Dus mocht je interesse hebben, dan hoor ik dat graag.

Groeten,
Yilmaz 22 jaar

het lukt bijna nooit om voor 700 euro retour naar Bali te vliegen.

Het is mij al 1x eerder gelukt Jenny!

Daarom zeg ik BIJNA nooit. Maar dan moet je buiten het hoogseizoen reizen, maanden vantevoren boeken, en de aanbiedingen in de gaten houden.

Ja je moet er wat voor over hebben! Ik heb gewoon lang gezocht en 1 maand van te voren geboekt!

Hoi meiden en heer,

Hebben jullie al iets geregeld of is er nog plaats voor mij?

Ik wilde eind mei ook naar bali gaan en daarna doorreizen naar de rest van indonesie. Misschien kunnen we op bali elkaar ontmoeten? Met meer mensen reizen is altijd goedkoper en leuker dan alleen.

Ik ben Henrieke 28. Ik boek mijn vlucht vanuit Perth dus ik weet niet wat de prijzen vanuit holland zijn. Verder wil ik graag low budget reizen en ik ben flexibel.

Graag hoor ik van jullie!

Groet Henrieke

Hoi Marlou,

Ik zag je berichtje over Bali. Ik wil heel graag 20 mei een ticket boeken naar Bali en rondreizen voor 1 maand. Ik ben zelf 20 jaar in juni 21. Ik ben zelf ook opzoek naar iemand om mee te reizen omdat ik het toch stiekem heel eng vind om helemaal alleen naar Bali te vertrekken. Heb mijn ticket nog niet geboekt, maar ben hem van plan zo snel mogelijk te boeken.

Groetjes,
Parbha