Zoek reispartner (m/v) voor eind mei 15 dagen naar Bali te gaan!

Ik zoek een reispartner (m/v) voor mijn geplande, maar nog niet geboekte reis naar Bali eind mei voor 15 dagen. Heb nog geen plannen wat betreft wat te doen, maar ken het eiland goed en kunnen in goed overleg kijken wat we gaan ondernemen. Voorkeur gaat uit om in Kuta een hotel te boeken, aangezien daar toch het meeste nachtleven te vinden is en van hieruit makkelijk gereisd kan worden.
Mocht je interesse hebben neem dan contact met me op en kunnen we evt. afspreken om te kijken of we op eenzelfde lijn zitten!

groetjes Cliff

Hallo Cliff,

Mijn neef (49) en ik (70) hebben al een reis geboekt naar Bali, Kuta voor de periode 25/5 t/m 18/6, vertrek Amsterdam-Denpasar. Hotel Bakungsari. 22 nachten. Prijs hotel p.p. per nacht, 1-persoonskamer € 19,00 superior.
Dit wordt mijn 4e keer, mijn neef de 1e keer.
Mocht je belangstelling hebben om eventueel in jouw periode van de reis samen wat te ondernemen, wij zijn o.a. van plan om een paar excursus b.v. rafting te ondernemen dan horen we wel.
Uiteraard is alles geheel vrijblijvend en in overleg is alles mogelijk.
Emailadres: [EMAIL=“ejamossel@zonnet.nl”]ejamossel@zonnet.nl, tel 0546-823844, wonen resp. in Ede en Almelo

Groetend,
E.J.A. Mossel

Hallo Cliff,

Ik heb je op 4 April een reactie toegestuurd op jouw advertentie.
Zou je mij ook een berichtje kunnen sturen als je geen interesse hebt.

Groetjes,
De Bavelhorst

We kunnen zeker ns afspreken als ik dan in Bali ben, maar op dit moment is het nog steeds niet zeker of ik kan gaan. Hoop toch meer op iemand in mijn leeftijds catergorie te vinden, want niet weg wil nemen dat samen n daguitstapje te maken, zeker tot de mogelijkheden behoort.
Zodra ik definitief iets zeker weet, zal ik nog contact met je opnemen!
Alvast bedankt voor de interesse en reactie!

Cliff