Reizigers in Maleisie en/of Bali

Hallo! Zijn er hier misschien mensen die in de maanden maart, april en mei in de gebieden reizen? Ik vertrek alleen, maar ik hoop stiekem wel een medereiziger te vinden, misschien al van tevoren. Zelf ben ik een jongen, 20 jaar en m’n interesses gaan (globaal) uit naar muziek, filosofie en reizen.

Als je interesse hebt dan kun je altijd een berichtje sturen :zon02:

Doei!

hee, ik zit nu in australie maar zal begin april in indonesie zijn, voor ongeveer twee maanden. ik begin op bali, en wil daarna de andere eilanden gaan bekijken.
misschien kunnen we elkaar ergens meeten?
ik ben 21, klaar met mijn bachelor psychologie en nu dus vijf maanden alleen op reis.
vind het hier in australie nog best moeilijk, zo alleen (vandaag is mijn tweede dag hier) dus lijkt het me voor indonesie wel fijn om met iemand anders te reizen.
ik hoor dus graag van je,
gr. lilian

eeeeey,

ik ga in een maand naar indonesie vanaf 2 april.
ik zit nu zelf in thailand. echt een aanrader. maarik ben nu 19 en ben ik een jongen.
voor vragen kan je me altijd een prive bericht sturen.

hooiiiiii

Hej,

Ik ben van plan om begin maart om rond te trekken in Bali… Lijkt me wel leuk om samen te gaan beginnen… Plannen staan nog niet vast zijn nog overal opties op. Ben zelf een meid van 25 en mijn interesses in het reizen zijn de bezienswaardigheden, hoe de mensen daar leven en het avontuur opzoeken :smiley:

Hoi,

Ik zit op t moment in India en dit hardcore solo reizen wil ik graag inruilen voor iets gezelligers! :slight_smile: ( ben al vanaf oktober van huis) Help!
Ik wil graag in Indonesie gaan rondreizen in april en mei. Java, Bali, Lombok, wat er ook op de verlanglijst mag staan, ik sta voor alles open. Daarna ga ik door naar Australie.
Ik ben 21 jaar en ben afgelopen jaar gestopt met mijn studie ASW.
Als je plannen so far overeenkomen hoor ik graag van je!

groetjes, mara