In het voorjaar april/mei wil ik graag 3-4 weken naar Indonesie! Eilandhoppen zie ik wel zitten, combi van cultuur, natuur en chillen heeft mijn voorkeur! Ik ben 28 jaar, heb reiservaring en ben op zoek naar mensen die ook willen rondreizen in Indonesie! Niet teveel plannen en zien wat het moment brengt! Vanwege werk gaat langer hem voor mij niet worden!
Heb jij dezelfde ideeen en ben je ook op zoek naar een reisgenootje let me know!
Hi Ella! Ik heb zelf ook een oproepje geplaatst op dit forum, ik ga namelijk ook naar Indonesië en het lijkt me ook leuk om daar mensen te ontmoeten! Ik ga van half januari tot en met half mei. In de tijd dat jij er bent zit ik denk ik in de buurt van Bali. Dus wie weet kunnen we meeten? Heb je facebook? Groetjes Mailis
Hoi meiden,
Ik ben nieuw op dit forum en zojuist ook een oproep geplaatst.
Ik zal van begin februari tot eind juni op Bali verblijven voor mijn afstudeer stage.
In de avond uren en weekenden wil ik zoveel mogelijk reizen en leuke dingen doen. Het lijkt me leuk om dit met andere gezellige meiden (of jongens) te ondernemen.
Ik zal op bali verblijven in het plaatsje Kerobokan dichtbij siminyak en kuta. Lijkt het jullie leuk eens iets samen te ondernemen stuur dan een berichtje
Xx Talassa
Dames als jullie in Bali zijn en ook iets willen doen voor de medemens, nl. kansarme kinderen, is het mogelijk bij mijn schooltje vrijwilligerswerk te doen. vrnl. les geven in Engels en de kids wat computervaardigheden bijbrengen,verder vrij om sport en spel te doen enz. enz. op zaterdag krijgen the kids Balinese danslessen…et is enorm leuk en een heel ander gedeelte van Bali wat je dan ziet…heel betaalbare homestay’s in de buurt…
in februari is onze nieuwe school klaar en ligt in het plaatsje Samsaman…
momenteel zitten we nog in Angkah Munduk…zie onze website www.indonesie2007.nl
contact olifantjetrudy@hotmail.com
doet hierbij een oproep voor vrijwilligers in Bali, plaats momenteel Angkah Munduk vanaf half februari in Samsaman…dit ligt in West Bali, compleet ander deel van Bali met prachtige natuur dichtbij en prachtige mogelijkheden voor surfen snorkelen enz. enz.
kijk op onze website voor meer info
Chill he jij gaat gewoon lekker een paar maanden! Klinkt goed! Bali staat ook op mijn lijstje! Lijkt me leuk om te meeten! Ik heb wel facebook maar gebruik het eigenlijk niet echt meer, jij? Of vind je het prettig om es te chatten?
Ik zit nog nergens aan vast…maar ik wil niet te lang meer wachten en moet wel rekening houden helaas met mijn werk… Dus het zal rond maart/april worden denk ik maar dat moet ik (binnenkort) nog vastleggen! Ik kijk er nu al naar uit!