heya,
ik ben vanaf 10 april op Bali en zal de eerste week daar met een vriendin doorbrengen.
daarna zal ik mijn reis zonder haar voortzetten. ik wil graag de tijd nemen om bali te bekijken. maar aangezien ik pas in juni vanuit maleisie naar NL terugvlieg wil ik ook een aantal andere indonesische eilanden bekijken. ik heb geen vast plan, ik zie wel wat er op mijn pad komt.
het lijkt me alleen wel leuk om (af en toe) met iemand anders samen te reizen.
ik ben 21 jaar en woon normaliter in amsterdam. voordat ik in januari NL verliet heb ik een half jaar gewerkt, nadat ik mijn bachelor in psychologie had behaald. als beloning ben ik gaan reizen. ik heb er nu 3 maanden reizen in australie opzitten. dit was spannend, te gek en soms ook eenzaam maar leerzaam. ik geniet erg van het onafhankelijke als soloreizigster, maar realiseer me ook des te meer dat ik een gezelligheidsmens ben!
ik wil graag veel zien, de natuur bewonderen en de cultuur opsnuiven (in de zin van mensen, tempels, eten, muziek).
ik hou van een relaxte manier van reizen, niet teveel plannen, maar tot op zekere hoogte wel omdat er anders niets van je voornemens komt, haha. want ik hou ook van actie, naast luieren op het strand met een cocktail!
dus als jij ook op bali bent begin april, kunnen we elkaar misschien ontmoeten en dan zien we wel verder, of het klikt enzo.
je kunt me mailen voor meer info, dat vind ik makkelijker: [EMAIL=“lilianseine@hotmail.com”]lilianseine@hotmail.com
laat van je horen!
Lilian