Vrouw (46) wil weg!

Ik ben 45(man)en ga van 25 AUGUSTUS tot 20 OKTOBER naar

Ben 45 man en ga van 25 AUGUSTUS tot 20 OKTOBER naar BALI en ook naar de GILI EILANDEN misschien ook met de boot naar SULAWESI om te zwemmen in de BALIwaves te springen,frisbee en voetballen op het strand snorkelen veel wandelen eten in locale eettentjes
en verblijven in een eenvoudig guesthouse geen airco of hotwater maar wel eekhoorntjes die me s’morgens komen groeten en geen gezeur van mobieltjes en discos en andere decadente
luxe(die je toch niet nodig hebt)maar lachen elke dag en vrienden maken met de Indonesiers
en s’avonds op het strand de MATAHARI(ZON)zien ondergaan…
Interesse om mee te gaan?(mijn ticket is al gekocht) e-mail:ppepermans@hotmail.com

P.S. Aan de vrouw die opgelicht is in BALI kun je me effe mailen wil jou negatieve ervaring
eens horen…

Mijn plan is: 14 juni met de Defender en scandinavische caravan 3 weken naar Schotland (met de boot IJmuiden Newcastle). Fietsen, stoomtreinen, wandelen, highlands, whisky, vis eten (schotse zalm), kastelen bezoeken, als het ff kan kampvuurtje maken en natuurlijk wat lekkers erbij drinken. Ik heb voor de gevallen dat ik leuke & gezellige mensen ontmoet van alles bij mij. Dus als je avontuur, natuur en een stijlvolle bestemming houdt…

Hoi Adx,

Heb je al iets gevonden? Hoor het graag. Ik wil namelijk ook weg, ben het zat om 40 uur in de week hetzelfde te doen in hetzelfde landje.

beste mensen,
ik wil !! ook weg hier !! vergeten jullie me niet ?
laat eens wat van jullie horen…

Groetjes Theo

Ik ben benieuwd naar je plannen Theo !

hallo fijnweg,
leuk dat je reageert.
Plannen?!.. ik wou het zelf gewoon eenvoudig houden,rugzak om,tentje erbij… en gaan zien wel waar we uit komen.Zelf heb ik een beetje genoeg van nederland,Ben sinds kort werkeloos geworden,dus zie het niet als een vlucht… helemaal niet.Maar ergens wil ik al sinds vorig jaar erop uit,wat nieuws opzoeken in een ander land.zelf ben ik een outdoor mens en ben dus graag buiten.wandel graag,gewoon alles rustig aan.het liefste zou ik na Noorwegen gaan,maar het gebied is daar moeizaam en alles zo duur.optie 2 is: ergens naar het zuiden,ook wat de warmte betreft.rond zwerven door een land lijkt me mooi,zodoende.en dan zo weinig mogelijk geld uit geven,alleen als het moet,om te eten en de rest lekker wildkamperen.
wat zijn jouw plannen of ideen?

Trouwens,wat ik nog vergeten was is: waar het me bevalt en waar het leuk is,daar wat werk te zoeken en blijven hangen tot het niet meer bevalt.en daarbij toch iets voor me zelf beginnen met klussen of eten verkopen,in ieder geval iets in die richting.lekker het avontuur opzoeken.

groetjes… Theo