Wie ben ik?

Hallo allemaal, ik ben Peter. 21 Jaar.
In 2010 heb ik een backpacktrip gemaakt van 3 maanden naar Singapore, Thailand en Indonesië. Na deze trip ben ik gaan studeren, HBO biologie. Dit was echter niet echt wat ik er van had verwacht en ga er dus ook niet mee verder. Op dit moment sta ik ingeschreven voor maatschappelijk werk- en dienstverlening, maar ik heb ook een verlangen naar rust en spirituele ontwikkeling. Al langere tijd zou ik het liefst weer naar Azië gaan om daar in retraite te gaan, of een tijdje het klooster in…

Ik hoop dat er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben, of gewoon tips hebben!

Alvast heel erg bedankt,

Peter.

Hello Peter
Welkom bij onze forum; je gaat “praten” met toffe collega’s .
Als je op zoek bent naar rust en spirituele ontwikkeling, ik weet maar een plaats van alle landen die ik bezocht heb, en dit plaats is op eiland Bali; er is een “ashram” niet ver van het stadje Candi Dasa, maar spijtig genoeg ben ik de naam kwijt. Maar als je naar Candi Dasa gaat en je doet een beetje rondvragen, de kans is reel om dit “ashram” te vinden.

Als Bali je niets zegt, dan ga op zoek in “Landen Forums” naar je droomland; ik hoop dat je het gaat vinden.

Veel succes !
Groetjes
Sopirla>>>

Hey, bedankt voor je berichtje. Ik ben 5 weken op Bali geweest, en ben daar inderdaad heel erg geinspireerd. Ik zal er achteraan. Dankjewel! :zon02::chin:

Hi Witte Lotus
Als je naar Candi Dasa, naar die “ashram”, het is

1. een zeer schone lokatie, tussen de palmbomen, aan de zee
  2. je leef daar volgens hun regels
  3. rustig, ver van alles wat de rust zou kunnen storen

Wees zeker dat in Candi Dasa weten de Balinesen precies waar het is.

Veel succes !
Groetjes,
Sopirla>>>

Hi Witte Lotus
ik heb hem ! het is “Ashramgandi” te Candi Dasa.
Ga op “Google” en je vind alle informaties die je wilt.
Veel succes !
Groetjes
Sopirla>>>