Ik ben patricia ben 25 jaar, kom uit de omgeving Rotterdam. Ik ben sinds september klaar met mijn opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening. Ik ben in september verder gaan studeren (orthopedagogiek)
Ik heb helaas mijn statistiek niet behaald, dit leek mij een goede mogelijkheid om te gaan reizen. Ik werk in de gehandicaptenzorg en psychiatrie. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om een terrasje te pakken, te winkelen, festivals te pakken, ik hou van films, gezelligheid en reizen. ik heb twee jaar geleden een reis door thailand gedaan en daarna mexico. nu vond ik het weer eens tijd worden voor azie. ik start in cambodja in maart , daarna indonesie en in mei ben ik in australie.
het lijkt me leuk om iemand of een groepje te meeten in de tijd dat ik op bali zit om wat leuke dingen te ondernemen overdag of in de avond. als jou dit ook wat lijkt, stuur me gezellig even een berichtje!
Hoe is je reis so far? Waar ben je momenteel? Ik ben op Gili Trawangan. Na de Gili’s zal ik weer verder reizen door Bali. Ik denk vanuit Ubud. Zin om eventueel te meeten en stukje samen te reizen?
Lijkt me leuk! Ik ben nu in uluwatu, en ga vanavond naar ubud. Wanneer kom jij aan in ubud? Ik verblijf in hostel in dat lodge. Laat maar weten, misschien kun je me op fb toevoegen, mijn naam is Patricia holster, Is misschien makkelijker. Groetjes
Hoe bevalt t op Bali?
Ben je toevallig ook nog van plan om naar Gili te gaan? Ik ga aanstaande zondag (20 april) waarschijnlijk naar Gili Trawangan en het lijkt me gezellig om daar met anderen te zijn… Zin om ook naar Gili te gaan?
Ik ben 26 jaar en kom uit Utrecht. Ben nu een week in Lovina om yoga te doen.