Bali, augustus 2009

Hallo,

Ik ben van plan om in Augustus een paar maanden naar Bali te gaan.
Graag zou ik willen weten of iemand in die periode ook op Bali is.
Zodat we misschien daar een paar keer kunnen afspreken.

Groetjes Petra

Hee Petra!
Ik ga deze zomer ook backpacken in Indonesië. Heb je al reismaatjes gevonden? 7 juli vertrek ik voor 5 weken, de laatste week ben ik dan op Bali. Dat is ongeveer van 4 tot 10 augustus. Als jij er ook in die tijd bent dan laat maar weten!
Groetjes Marlou

Hi marlou,
Ik kom 13 augustus aan op Bali. Dus dan lopen we elkaar net mis haha.
Jammer volgende keer beter.
Heel veel plezier in Indonesie maar dat gaat vast en zeker lukken.

groetjes Petra

Hee Petra,

Ik vertrek 26 juli voor 28 dagen met een reisorganisatie naar Indonesie,
en ik heb daarna mijn reis verlengt op Bali. Ik ben vanaf 21 augustus nog ongeveer twee weekjes op Bali. Het is voor mij voor het eerst dat ik een verre reis maak, het lijkt me heel erg leuk om daar mensen te ontmoeten met wie ik samen dingen kan ondernemen en kan beleven!
Als je het leuk vind kunnen we contact houden en wie weet kunnen we elkaar ontmoeten op Bali!

Groetjes Myrthe

Hoi Petra,
Ik heb gepland om vanaf 10 tot 19 augustus in Kuta op Bali te zijn.
Misschien kunnen we elkaar ontmoeten en iets afspreken.

Groeten,
Bianca

Hoi Petra,

Ik kom 10 spetember aan in Denpasar en zal de eerste 10 dagen van mijn trip op Bali/lombok blijven alvorens naar Java te gaan. Ik heb nog helemaal geen plannen, maar wil graag combi van strand, cultuur en avontuur. Laat me weten als je in de buurt bent en misschien dat we een keertje af kunnen spreken.

Groetjes,
Joyce

Hey Myrthe…Ik heb een vraagje: ik zie dat je met een reisorganisatie naar Bali gaat.Is dit voor werk? want ik wil graag ook voor een reisorganisatie werken maar dan in Bali, misschien kun je me helpen?? Of de naam van de reisorganisatie geven zodat ik daar kan informeren of wat dan ook.Je zou me hierbij een groot plezier doen.Ik hoop snel iets van je te horen.Alvast bedankt…Groetjes Stacie