Reismaatje gezocht vanaf Bali (half april 2012)

Hallo,

Graag wil ik mijn reis door Australie en Nieuw-Zeeland vervolgen met een reis door Bali en dan verder Zuid-Oost Azie.
Voor deze reis zoek ik een reismaatje.

Ik ben zelf 26 jr. avontuurlijk ingesteld en overal wel voor in. Vooral afwisseling en een beetje letten op de centen zijn mijn wensen.

Iedereen is welkom te reageren, ik kijk uit naar je bericht.

Groetjes, Marita

Hoi Marita

Ik,Dion, ga rond 15 feb naar Bangkok om van daaruit de landen Laos,Vietnam,Cambodja en als laatste Maleisie rond te trekken…
Misschien heb je interesse! en kunnen we iets af spreken tegen die tijd.
En wat mailen om elkaar een klein beetje te leren kennen…

grtjes, Dion :kus:

Hoi Dion,

Wanneer denk je in Maleisie te zijn en waar in Maleisie wil je naartoe?

Tja dat weet ik nog niet maar zou ook in Maleisie kunnen beginnen en dan zou ik er rond de 25ste kunnen zijn…
Er zijn een paar eilanden waar het heel mooi snorkelen is maar de naam er van ben ik ff kwijt…

Ik ziet niet vast aan een bepaald schema en ben en kan dus flexibel zijn…

Hey Marita,
Ik ben Kikilara, 26 jaar uit Amsterdam. Ik zit op he tmoment in Australie en wil voor 2 weekjes naar bali vliegen ergens eind april. Als je dan nog in Bali zit kunnen we misschien samen reizen. Ik wil graag naar de Giliislands en moet me verder echt nog inlezen over Bali.
groetjes Kikilara
[EMAIL=“kikilara1985@hotmail.com”]kikilara1985@hotmail.com

hey
ik ben miriam, 31 jaar en de hele maand april vrij.
Ik heb plannen om naar indonesie te gaan, weet jij al precies wanneer jij in bali aankomt?
het lijkt me leuk samen met iemand te reizen en je plannen (lowbudget en avontuurlijk) spreken mij aan.
dus als het jou ook leuk lijkt, laat een berichtje achter! :slight_smile: