Ik ben Selma en ga vanaf 25 oktober naar Bali om vanuit daar rond te reizen door Indonesië, Maleisië (aankomst 9 december) en ergens in December verder te trekken naar Thailand. Daarbij wil ik nog een uitstapje maken naar Laos of Cambodja omdat je maar 30 dagen in Thailand mag blijven.
Het zou veel gezelliger zijn om de reis te beginnen met zijn tweeën. :wereld:
Ik ben spontaan, sportief en altijd in voor een leuk feestje.
Als het je leuk lijkt, stuur dan een berichtje via wereldwijzer of Facebook.
Mijn naam is Sacha, 27 jaar en ben ook opzoek naar een gezellig reis maatje die samen met mij zuid oost Azië wilt ontdekken in de periode van november tot eind december/januari.
Een goede reis combi is voor mij: jungle, avontuur, cultuur, lekker eten en na veel gezien te hebben een relaxed strand opzoeken voor een drankje.
De landen die mij trekken zijn o.a. Laos, Vietnam, Maleisië en evt. het eiland Sumatra.
Ik ben heel benieuwd naar jou reisplannen. Mocht je geïnteresseerd zijn laat een berichtje achter.
Leuke reisplannen! Ik vertrek in november voor +/- 6 maanden naar Zuid-Oost Azië. De planning voor mij is om 8 weken vrijwilligerswerk te gaan doen in Thailand en 6 weken in Laos. Voor de rest ligt bij mij alles nog open. Wie weet komen we elkaar nog wel tegen