ben seni gerçekten seviyorum
ve kiseyle paylaşmak is tem
ben ayağimi kırmişim yatakta yatiyorum
sen bana başkalarıyla dans ediyom diyon insan geçmiş olsun der ya ben seni kıskaniyorum
çunku seviyorum ve son zamanlarda sen benle ilgilenmiyorsun
seni seviyorum diyorum sen bir şey demiyorsun
o kıza gelince ben onu sevmiyorum ama o beni seviyor
ve ben senden başkasini sevemem
aşkım
kalbini kırdğim için affina sğiniyorum
her akşam senin fotoğrafini opuyorum
belkide ben seni yalniş anladi
sen ne kasdetiyorsun
be ni arkadaş olarak daha mi çok seviyorsun
anlamiyorum
seven kıskanir
ve hep kalbimde olacaksın
lutfen beni birakma
aşkım seni opuyorum
ama sen gurur yapiyorsun aşkta guru olmaz
nicky
okn
Het gaat mij hier om. als anderen de vertaling niet mogen weten wat hij of zij schrijft, dan moet ze maar een vertaalbureau zoeken:tssk:
Haar vorige bericht heeft ze ook verwijderd,daar houd ik niet van…dan moet je zekers niet hier voor een vertaling komen,en mocht er iets instaan wat echt niet kan,stuur ik heus wel een pb,maar zo werd het niet gevraagd en dit is er niet eentje van 2 regels toch ?
ik wil gerust vertalen. maar dan ook niet nog eens zeggen dat het in pb moet!
Vindt het ook een fout van de administratie van dit board.
Heb al meer gezien dat er mensen later dingen gaan verwijderen.
Je kunt met deze boardsoftware makkelijk de boel zo aanpassen dat je eigen posts niet meer te bewerken zouden zijn na 1 dag of zo.
Mij maakt het niet echt uit hoelang een tekst is of waar het antwoord heen moet.
Zulke dingen zijn persoonsgebonden lijkt me dan.
Even een ding rechtzetten…als je iets wilt laten vertalen dan neem je daar zelf verantwoording voor;indien je vind dat anderen het mogen lezen,dat weet je…plaats het dan ook niet;je weet dat dit een publiek forum is en anderen meelezen…take it or leave it.
Het was gewoon niet lullig bedoeld dat ik het weghaalde maar ik had met diegene die mij emailde wel dingen meegemaakt dat ik het liet vertalen en allemaal nare dingen instonden dus ik had voormezelf ik vraag het wel als p.b
Sorry voor de mensen die het graag wouden weten maar het was dus niet veel belangrijks