Kan iemand deze email in het Nederlands vertalen?

Heb een topvakantie gehad met een gezellig groepje en we konden goed overweg met het personeel e.d. Ook wat vrienden gemaakt o.a. iemand die niet zo goed engels kan dus heeft in het turks gemaild. Ik kan slechts wat woorden turks maar zover ben ik nog niet. ik kom tot een of andere groet en hoe gaat het met jou? En Bye natuurlijk. :wink:

Zou iemand deze email voor mij kunnen vertalen ajb (het liefst z.s.m.)??? Heeeel erg bedankt alvast!!! :wink:

selam
nasılsın tatlı kız
ne yapıyorsun?
çalışıyormusun
hoollan da nasıl?
sen çok güzel bir kızsın
seninle diğer yıl tekrar görüşmek isterim
kendine iyi bak
tatlı kız
seni öpüyorum
bye

Groetjes Marjolein. :kus:

selam - Hallo
nasılsın tatlı kız - Hoe gaat het lief meisje?
ne yapıyorsun? - ?
çalışıyormusun - ben je niet aan het werk? (weet ik niet zeker)
hoollan da nasıl? - Hoe is Nederland?
sen çok güzel bir kızsın - je bent een mooi meisje
seninle diğer yıl tekrar görüşmek isterim - ?
kendine iyi bak - Take Care
tatlı kız - lief meisje
seni öpüyorum - ik wil je zoenen

Sorry weet niet alles, maar hoop dat je hier alvast wat aan hebt!

ne yapıyorsun?- wat doe jij?

Heel erg bedankt voor de antwoorden!!! Weet iemand misschien de rest nog wat ik mis in die email??? Dan kan ik reageren op de email! Thx!!!

Er is namelijk echt niks op internet wat normaal turks kan vertalen… die machines snappen niks! niks! er is gewoon niks op internet om dat te vertalen heb 3 avonden achter elkaar gegoogled nou dan weet ik t ook niet meer. Is er ajb iemand die de rest nog kan afmaken??? :frown::(:zon02:

mleintje- heb je het ook al geprobeerd op www.tapu.nl? kan je voor de rest niet helpen helaas, ben pas net aan mijn curus turks begonnen

Hoe gaat het lief meisje? wat ben je aan het doen? werk je niet? hoe is het in Holland? je bent een erg mooi meisje, volgend jaar wil ik jou weer zien, pas goed op jezelf lief meisje. ik kus jou.

Heeeeeeel erg bedankt Elkse en natuurlijk Seray en Cynthia ook! Jullie zijn top! :smiley:

Mleintje : je kan ook zoeken op woordenboek.eu

Vind je héél veel op hoor !

Dankjewel!