Kaapverdië met elektrische rolstoel?

Hallo Kaapverdiëgangers,
Ik zou graag naar Sal of Boavista op vakantie willen gaan maar ik kreeg van het reisbureau te horen dat er op die eilanden geen enkel busje te vinden is dat mij in mijn elektrische rolstoel van het vliegveld naar het hotel kan brengen. En dat terwijl er wel makkelijk hotels en appartementen te vinden zijn met voorzieningen voor gehandicapten.
Heeft iemand van jullie misschien zelf ervaring met naar Kaapverdië gaan in een elektrische rolstoel?
Alle tips zijn welkom.
Met vriendelijke groeten,
Frenk

Dag Frenk,

Bedenk wel dat de voetpaden/wegen vaak niet geschikt zijn voor een rolstoel. Dus als je een oplossing zou vinden voor het transportprobleem, vraag dan zeker na of er in de buurt van het hotel rolstoeltoegankelijke wegen zijn.

Groetjes.

Hallo Lopi,
Bedankt voor je reactie. Daar heb ik aan gedacht en volgens het hotel zijn de wegen van hotel naar strand en van hotel naar Santa Maria goed begaanbaar (ook voor een rolstoel).
Groet,
Frenk

Hallo Lopi,

Dankzij de hulp van twee bijzonder vriendelijke inwoners van Santa Maria (thanks again Jacquie & Neal) is het ons toch gelukt om in januari jl. met mijn elektrische rolstoel naar Sal op vakantie te gaan en je had gelijk Lopi, de ongelijke kinderkopjes en hoge stoepranden in Santa Maria zijn niet echt rolstoelvriendelijk te noemen maar die primitiefheid had ook zeker z’n charme. En het was ook heel speciaal om als eerste met een elektrische rolstoel op Kaapverdië/Sal rond te rijden. De plaatselijke bevolking en auto’s op straat stopten om te kijken hoe ik ‘vanzelf’ vooruit kwam.

Groet,
Frenk