kaapstad en auto

hallo
wat is handig voor de laatste dagen kaapstad?
Je huurauto vlak voor vertrek inleveren op de airport? of al eerder inleveren en de stad met openbaar vervoer verkennen ?
is er een uitgestrekt openbaar vervoer netwerk ? ook naar tafelberg bijvoorbeeld?
ik weet niet wat handig is

Ja kan je doen. Met hop op hop off bus kan je overal heen, ook naar de Tafelberg.

Je hoeft zelfs niet de hop on hop off bus te nemen, tegenwoordig kan je met de Myciti bus overal heen en zelfs Uber is heel uitgebreid in Kaapstad.

Ik zou de auto wel nog houden om de omgeving wat te verkennen, zoals de Cape Peninsula en Kaap de goede hoop of de wijnregio rond Stellenbosch. Je kan een tour boeken, maar het is eens zo leuk om zelf te rijden.

Als je je auto houdt, wel even nakijken als je hotel een parking ter beschikking heeft. Je kan nakijken als jullie de auto in de stad kunnen inleveren ipv op de luchthaven. Zo kunnen jullie de omgeving eerst wat verkennen met de auto, nadien de auto inleveren en dan met openbaar vervoer de rest van de stad bezoeken.

Handig is natuurlijk gewoon je huurauto houden voor de laatste dagen in Kaapstad. Hoef je nergens rekening mee te houden en je kunt gaan en staan waar je wilt.

haha ja zo word het er niet makkelijker op

Wil je echt IN Kaapstad blijven en niet daarbuiten, dan is de bus makkelijk. Maar wil je naar Simonstown, Kaap de goede hoop, etc. Dan zou ik de auto nemen.

Persoonlijk vond ik een auto in Kaapstad wel heel erg handig en je moet weten dat ik normaal gezien een zeer grote fan ben van openbaar vervoer en fiets.
Je kan overal wel geraken met het OV maar CPT is echt nog veel meer op auto’s gericht.

allemaal bedankt
we houden de auto gewoon aan en zorgen voor een hotel met parkeermogelijkheid en dan zien we wel

Of een leuke b&b Goede beslissing

Lekker de auto houden, je bent overal zo in Kaapstad. er rijden veel auto’s maar het werkt goed. Je kunt vrijwel overal parkeerplek vinden. Hop on hop off is een leuke toevoeging maar ik was blij met de auto.

Een auto hebben is zo wie zo altijd een mist in Zuid Afrika, ik kan echt niet zonder…