Hotel Kaapstad

We zijn al een heel eind op weg, vliegtickets zijn geboekt, binnenlandse vluchten geboekt…het enige wat we nog nodig hebben is een hotel in Kaapstad, ik begreep dat je het beste in het gebied waterfront/waterkant kan zitten.

We zoeken iets voor 3 nachten met 5 personen, bij voorkeur inclusief ontbijt en op loopafstand van winkelcentrum ed.

Iemand tips voor ons? Tevens zoeken we ook een autoverhuurbedrijf…ophalen George AirPort en terug Kaapstad vliegveld

Alvast bedankt!

Auto kun je het beste huren via easyterra.nl. Zij heben goede verzekeringen en vanuit Europa is het goedkoper om een auto te huren.

kijk even op sleepingout.co.za voor leuke b&b.

Of bij sunnycars huren, dan is alles verzekerd. Prijzen zijn oké, maar wel iets hoger dan huurbedrijven waar je geen verzekering erbij krijgt. Vond ik zelf in ieder geval een prettig huurbedrijf - ondanks toch een negatieve ervaring die zij netjes hebben opgelost. Er is niet één huurbedrijf overigens die betere auto’s levert dan de andere, vooral vergelijken is belangrijk. Ik vond het fijn als alles gedekt is qua schades, vandaar mijn keuze voor sunnycars. Mochten jullie dat minder belangrijk vinden kunnen jullie ook voor een (veel) goedkopere optie gaan.