Juni 2009, 4 weken buitenland. Leuk en gezellig reisgenootje gezocht!

Hallo reizigers:vak02:,

Ik ben van plan om in Juni 2009 lekker 4 weken lang weg te gaan. Ik weet nog niet waarheen. Aangezien ik vrijgezellig ben en bijna al mijn vriendinnen aan de man( of vrouw) zijn. Ben ik op zoek naar een gezellig reisgenootje. Als het niet lukt ga ik natuurlijk gewoon alleen, maar het zou zeker de kosten drukken en een stuk gezelliger zijn.

Ik had in gedachten misschien naar italie te gaan. Wil dan van Rome via napels door calabrie naar sicilie reizen. 2 goede vriendinnen van mij hebben daar een vakantiehuisje of wonen er en ik ken nog wat gezellige mensen in Rome. Zou ook erg leuk vinden om van schotland vanuit newcastle via glasgow naar belfast en dan een rondje ierland te gaan doen. Maar ik sta zeker open voor andere suggesties. In USA touren lijkt me ook heel gaaf, maar ik weet niet of 4 weken daarvoor genoeg is.

Ben 24 jaar, verpleegkundige en vol levenslust.

Dus als het je wat lijkt, laat het me ff weten!:wink:

Hallo Leontine,

Ik heb een nichtje in Moskou wonen en ga daar in juli/augustus vier weken naartoe. Niet alleen naar Moskou maar daar ook rondreizen (even googelen op Gouden Cirkel Moskou, dan vind je het wel). Misschien is dat wat? Daar kom je per slot van rekening ook niet dagelijks… Mogelijk ook Sint Petersburg. Ik meld meteen maar even dat ik in ieder geval in Moskou bij mijn nichtje logeer. Of ze vier weken mee gaat toeren weet ik niet. Ik heb het al gevraagd maar nog geen antwoord gehad. Als ze niet mee gaat stel ik gezelschap zeker op prijs :slight_smile:

Kortom: als je belangstelling hebt dan hoor ik het wel. Ik ga per trein reizen, zodat er onderweg ook nog het een en ander gedaan kan worden (plan: je schijnt leuk te kunnen fietsen rond Krakau…). Bovendien vind ik dat je dan meer ‘reist’ dan met vliegen. Daar is geen kunst aan :slight_smile:

Groetnis,

Jan, 40, machine-operator en niet minder levenslustig :slight_smile:

Hi Jan,

Klinkt ook leuk. Maar ik ben meer op zoek naar iemand van mijn leeftijd die liever het vliegtuig neemt.

Fijne vakantie!!

Hoi,

Ik heb zo juist zelf ook een berichtje geplaats, maar dacht reageer ook even op jou! Ik wil in zomer 2009 ook graag een rondreis gaan maken van ong. 4/5weken en dan lekker cultuur opsnuiven, avontuurlijk zijn, beetje relaxen zo nu en dan. Maar zat zelf aan een iets verdere bestemming te denken, sta je daar evt. ook voor open??
Heb afgelopen april/mei namelijk al door Europa gereisd en daarbiij ook Italie aangedaan, en ben nu wel toe aan een reis buiten Europa. Over het algemeen zal het ticket wel duurder zijn, maar het verblijf etc is in landen in bijv. Azie een stuk goedkoper, dus in totaal zal het misschien wel op hetzelfde uitkomen.

Hoor het wel! Ik ben trouwens 20jaar en studeer Pedagogiek.

Jitske.