Hallo,
Ik ben Jitske, 20jaar en ben 2de jaars student Pedagogiek in Leeuwarden. Reizen is mijn lust en mijn leven en helaas doe ik dit te weinig. Afgelopen jaar april/mei2008 heb ik een rondreis gemaakt door zuid/oost-europa doormiddel van Interrail 5 weken lang met de trein, dit was geweldig. Mijn reisgenootje heb ik hier op deze site gevonden en we hebben de tijd van ons leven gehad.
Nu begint het weer enorm te kriebelen en ben weer geregeld te vinden op reis sites en aan het bekijken wat ik volgend jaar wil gaan doen. Nu lijkt het me erg leuk om een rondreis te gaan maken in de zomer van 2009, voor ong. 4/5weken door bijv. Azie of ZuidAmerika, Afrika etc. Heb nog niet echt een idee voor een bepaald land. En dan hier rondreizen, veel cultuur opsnuiven, leuke activiteiten doen, hier en daar misschien eens wat werken wwoof bijv. werken op een boederij tegen kost/inwoning, contact met de lokale bevolking, vrijwilligerswerk. Ik sta overal voor open en het lijkt me leuk om dit samen met mijn toekomstige reisgenootje uit te gaan stippelen en concrete plannen te gaan maken.
Ik ben dan ook op zoek naar een reisgenootje van tussen de 18 en ong. 26jaar, die net zo reislustig is als ik, die houdt van uitdaging en avontuur en ook zo nu en dan eens beetje relaxen. Zoals je ziet heb ik nog niet echt conrete plannen, dus sta voor alles open! Het gaat om de periode van Zomer 2009 en dan voor rond de 4/5 weken.
Hoop snel leuke reacties te krijgen!
[EMAIL=“jitsketje@hotmail.com”]jitsketje@hotmail.com
Groetjes,
Jitske.