Juist terug uit Australie

Wij zijn juist 1 week terug uit Australie. Het was voor ons de eerste keer met onze dochter van 5 jaar naar Australie. Australie is echt een fantastisch land.Omdat de euoro momenteel zwakker is en dze australische dollar stijgt is het wel voor ons duurder geworden.
Wij hebben 5 weken rondgetoerd van zuid naar noord( Sydney naar Cape Tribulation).Het is echt een aanrader

Diah

Bedankt voor je post. Ik zou het leuk vinden iets meer over je reis te horen. Wellicht dat dat ook nuttig kan zijn voor toekomstige reizigers.
Thx

1 like

klinkt als een mooie reis, zeker met zo’n kleine aan boord!
ik zit er zelf ook aan te denken om binnenkort naar Australie te gaan om te werken, hebben jullie misschien tips van de ervaringen die jullie onderweg opgedaan hebben?

Sorry voor het inbreken in deze posting maar Rick, je reageert op een posting van 2,5 jaaar geleden van mensen die als ik het zo inschat geen moment bezig zijn geweest met de mogelijkheden om in Australië te werken. Heb je overigens gezien dat moderator Kees Down Under jouw vraag over werkervaringen verplaatst heeft? Maar je hebt nog niet geantwoord op de vraag wanneer je denkt in Australië te zijn en vooral waar je denkt heen te gaan. En of je voorkeur hebt of juist niet voor bepaald werk. (In de pub of appels plukken) Dus als je wat meer laat weten, wie weet volgen er dan reacties.

1 like