Ik ben Dirk, en ben vanplan ergens in september/december naar Australie te vertrekken. Ik ben er vorig jaar ookal geweest en heb er toen een fantastische tijd gehad. Inmiddels ben ik alweer een jaartje in NL, maar het relaxte leven in Australie blijkt toch wel verslavend te zijn. )
Ik heb verder nog niet echt een vaste planning over hoe ik mijn reis ga indelen, dus alle opties zijn nog open.
Ik ben ook vanplan te gaan werken en misschien een campertje of auto te kopen, zodat ik mobiel ben.
Voor de rest ga ik vooral veel genieten, en chilluh met een feestje op zn tijd. )
Alle gezellige mensen m/v die deze ervaring wil delen moeten vooral
reageren! -)
Ik ben ook van plan rond september, oktober richting Australië te vertrekken.
Voor mij is het wel de eerste keer. Check anders even mijn thread op dit forum.
Ik heb je thread ff doorgelezen, leuk om van je plannen te horen.
Ik las dat je op de terugreis nog in Azie wil verblijven, dit heb ik ook
in de planning.
Heb je al een idee waar je je reis wil gaan beginnen?
en ben je ook van plan te gaan werken?
Same story hier… Ben nu net een jaar thuis & vlieg eind oktober weer terug naar Australië.
Ik vond het echt enorm gaaf en heb er zo’n super tijd gehad dat ik gewoon zo snel mogelijk terug moest. Dit jaar vlieg ik naar Perth, en vanuit daar staat ook alles nog open, heb geen reisplan, wil wel gaan werken, en sowieso af en toe lekker feesten!
Heb je al een ticket/beginpunt in/naar Australië? omdat ik vorig jaar al de Oostkust, Northern Territory & South Australia gezien heb wilde ik deze keer ergens anders beginnen… Ik hoor t wel!
Grappig dat je ook met het zelfde idee terug wil naar Australie, je realiseert pas wat je mist op het moment dat je weer in NL bent. )
Ik ga hoogstwaarschijnlijk in november die kant op, en ga dan ook richting Perth, en daarna zie ik wel weer verder.
Op dit moment ben ik mijn 2e werkvisum aan het aanvragen, hopelijk krijg ik daar binnenkort reactie op.
Wieweet kunnen we wel iets matchen in onze reisplannen, voeg me anders maar ff toe op msn.
Wat tof dat jullie z;n leuke tijd hebben gehad in Australie. Leuk
om te horen!
Dit wordt wel mijn eerste keer in Australie maar niet meer
eerste reis. Ik begin in Perth en tot 28 oktober heb ik vrijwilligers
werk in Monkey Mia…
Daarna heb ik alle tijd om australie te verkennen. En met een busje
is dat natuurlijk de beste manier! Maja die krengen zijn ook kei duur!
Dus ik ben ook op zoek naar iemand die rond die tijd in Perth is, om idd een gedeelte mee te touren, zodat we de kosten kunnen delen.