Reis rond september

Hey hey!

Ik ben 21 jaar en wil graag in september naar Australië!
Via travel actief wil ik een begin maken en vanaf daar gewoon zien wat er van komt. Dus verder niks gepland daar dus iedereen met leuke suggesties of vragen is welkom! Wie gaan er allemaal nog meer en willen ook gaan werken?

Ik hoor het wel! :wink:

Hoi,

Ik hoop per 18 september te vertrekken, de eerste 6 maanden ga ik als aupair werken in Geraldton. (4uur onder Sydney) Daarna wil ik nog verder gaan reizen.

Welllicht kunnen we een keer afspreken?

Elzeline

Hey elzeline, leuk dat je ook naar Australië gaat! Lijkt me leuk om evt aftespreken! Zin in te mailen? dit is mijn mail timgroen16@hotmail.com ( ben gewoon 21;) )

Hoi Tim,

voor een volgende keer, als je op Elzeline’s naam klikt kun je haar een persoonlijk bericht sturen. Hoeft niet je hotmail op het forum. Of wil je heel veel mail en spam :wink:

Hey Tim,

Ik kom begin september ook aan in Australie (Cairns). Enig idee waar jij wilt gaan beginnen?

Groetjes,
Sanne

Hey lieve06.

Leuk dat je ook naar Australië gaat!
Ik vertrek zelf op 24 september, tussen stop in Singapore en vervolgens door naar Sydney. Mijn planning is de hele oostkust afreizen dus Cairns kom ik denk ik wel tegen! Wat ga jij allemaal doen daar?

Tim