Hi, ik ben van plan deze zomer met 1 van deze organisatie op vakantie te gaan. samen met 3 anderen. Welke organisatie zouden jullie aanraden?
Ik ga graag ergens heen in het buitenland :
met een mooi strand, zee
grote schone camping
stad in omgeving om te bezoeken
geen salou
plek om te mountainbiken
wel minimaal 1 discotheek in de buurt
Nu heb ik de reisgidsen al best vaak doorgekeken en leek mij:
italie - follonica
italie - lido di jesolo
frankrijk - argeles sur mer
kroatie - medulin
wel interessant… wat zouden jullie mij aanraden?
Het meegaan met de organisatie is eigenlijk alleen om het vervoer erheen… Niemand van ons heeft rijbewijs, helaas!
je hebt van vinea vakanties een reis die naar lido de jessolo gaat maar dan zit je wel in een groep en moet je sommige dingen samen doen je hebt dan ook verschillende leeftijdsgroepen enzo. www.vinea.nl groetjes chantal :rolleyes:
haaai! ik ben zelf vorig jaar met vinea op vakantie geweest (was toen 16) en wil nu dus niet meer met vinea, omdat ze best streng zijn in sommige opzichten. ik ben toen naar frankrijk - argules sur mer geweest. was opzich heel leuk. ik ga dit jaar zelf met 3 andere vriendinnen naar camping medulin in medulin waar ik zelf ontzettend veel zin in heb! ik ga met x-travel: www.xtravel.nl die camping was mij bekend omdat mijn ouders er vorig jaar hebben gestaan met een mobilhome. zij waren heel erg tevreden over deze camping! nou als je nog vragen hebt ik beantwoord ze graag.
mag ik je nog een aanrader geven?
Bij simbo reizen hebben ze een reis naar Elba. Ik ben hier vorig jaar naar toe geweest en was een supervakantie! Heel goed geregeld!
De dingen die jij noemt zijn op Elba allemaal te vinden, en de vakantie zelf heeft een paar dingen waar je voor betaald, maar daarnaast heb je nog meer dan zat tijd om je eigen dingen te gaan doen met je vriendinnen. En er wordt vrijwel elke dag uit gegaan.
Dus als je interesse heb, www.simbo.nl
Ik ben vorig jaar met x-travel naar medulin op de camping geweest. Ga dit jaar waarschijnlijk weer ! Alles wat je wil is daar en het is heeeeeel mooi daar.
Ik woon zelf al jaren op het eiland Elba, het is schitterend…je kan ook heel goed brommertjes huren als niemand een rijbewijs heeft…ik kan ook bemiddelen voor een camping of een appartamentje bij particuliere woningen die een stuk goedkoper zijn.
groeten Monique van Delft
[EMAIL=“demaservice@hotmail.it”]demaservice@hotmail.it
Argeles sur mer is best leuk, ben er jaren geleden geweest toen ik iets van 17 was, ging toen nog met me ouders mee, leuk strand, leuke omgeving met leuke steden en heerlijke natuur omdat je dichtbij de pyreneen zit