Hi, ik ben van plan deze zomer met 1 van deze organisatie op vakantie te gaan. samen met 3 anderen. Welke organisatie zouden jullie aanraden?
Ik ga graag ergens heen in het buitenland :
met een mooi strand, zee
grote schone camping
stad in omgeving om te bezoeken
geen salou
plek om te mountainbiken
wel minimaal 1 discotheek in de buurt
Nu heb ik de reisgidsen al best vaak doorgekeken en leek mij:
italie - follonica
italie - lido di jesolo
frankrijk - argeles sur mer
kroatie - medulin
wel interessant… wat zouden jullie mij aanraden?
Het meegaan met de organisatie is eigenlijk alleen om het vervoer erheen… Niemand van ons heeft rijbewijs, helaas!
IK ben vorig jaar met Do it (is trouwens een onderdeel van X-travel) meegegaan naar Turkije.
Is wel een goede organisatie alles was prima geregeld.
Het voordeel is ook dat ze met transavia vliegen en je dus niet met rottijden zit…
Ik ben vorig jaar met TRAX op vakantie geweest naar Argeles-Sur-Mer.
Trax, DO-IT, Tent-o-tel, horen allemaal bij dezelfde organisatie, X-travel. Het maakt dan ook helemaal niet uit met welke organisatie je gaat; zelfs in de bus en op de camping zit je bij mensen van de andere organisaties.
Argeles-Sur-Mer is me vorig jaar echt super goed bevallen! Een super mooi strand, ontzettend leuke en gezellige boulevard met veel leuke winkeltjes, leuk uitgaan (drie grote discotheken en hele gezellige barretjes) en als je met x-travel gaat kan je ook nog mee met excursies.
Er gaat onder andere een excursie naar Barcelona.
In de omgeving liggen er verder nog wel wat leuke stadjes, en ook is er de mogelijkheid om actieve dingen te ondernemen zoals mountainbiken, raften en hydrospeed volgens mij.
Ik heb er afgelopen jaar echt een super vakantie gehad!
Het is wel toevallig, want dit jaar zaten zaten wij te twijfelen om naar Istrië (Medulin of Porec) of Italië (Rimini, Follonica of Lido di Jesolo) te gaan.
Wij hebben uiteindelijk besloten om naar Rimini te gaan, omdat ook wij zelf geen vervoer hebben; en Lido di Jesolo erg ver weg ligt van het centrum en uitgaan (5 km lopend is best een stuk). En wat betreft Istrië leek ons ook erg leuk, maar daar hoorden wij ook weer negatieve dingen over. Daarom is het dit keer Rimini geworden; dicht bij het centrum en leuke uitstapjes naar Venetië, Verona en Florance.