Do-it Groepsreis

Hoi,

ik ga deze zomer waarschijnlijk met do-it naar italie B) , heeft er iemand hier ervaring mee? of ga je ook met do-it? Ik vraag me af of er echt veel mensen alleen gaan met deze organisatie en hoe de reis je is bevallen.

Bedankt!!

karen

Hai,

Ik ben de afgelopen twee jaar met Travelexpress naar Italië geweest. Deze organisatie biedt dezelfde reizen aan als Do-it.
De reizen zijn mij heel goed bevallen en dit jaar ga ik weer. Mijn eerste vakantie was met een vriendin naar Sardinië (actieve zeil-en surfvakantie). Bij deze reis was het erg opvallend dat er een redelijk aantal mensen alleen ging. In zo’n vakantie kun je je goed mengen, maar dat kwam vooral omdat je gezamelijk ging zeilen, eten en activiteiten doen. Dus je komt er alleen zo tussen, ideaal.
Mijn tweede vakantie was naar Follonica (cultureel). Hierbij waren vooral vriendinnen, vrienden of stellen die met elkaar op vakantie gingen. Het was ook geen actieve vakantie, vandaar dat de groepen minder hecht waren.
Maar Sardinië is in dit opzicht een aanrader voor als je alleen op vakantie wil gaan met een organisatie! En wat de organisaties betreft, dat is allemaal prima geregeld!

Veel plezier!