Hi, ik ben van plan deze zomer met 1 van deze organisatie op vakantie te gaan. samen met 3 anderen. Welke organisatie zouden jullie aanraden?
Ik ga graag ergens heen in het buitenland :
met een mooi strand, zee
grote schone camping
stad in omgeving om te bezoeken
geen salou
plek om te mountainbiken
wel minimaal 1 discotheek in de buurt
Nu heb ik de reisgidsen al best vaak doorgekeken en leek mij:
italie - follonica
italie - lido di jesolo
frankrijk - argeles sur mer
kroatie - medulin
wel interessant… wat zouden jullie mij aanraden?
Het meegaan met de organisatie is eigenlijk alleen om het vervoer erheen… Niemand van ons heeft rijbewijs, helaas!
Ciao shakira007,
Allereerst over welke organisaties heb je het? Denk ook eens aan vliegen! Ik ben bekend met de plaats lido di jesolo. Als je met bv rain air zou gaan kost je dat ong 60 euro p.p. (retour). Houd wel rekening met een belabberd openbaar vervoer vanaf het vliegveld bij venetie.
Voor de rest is Lido di Jesolo een leuke maar vooral touristische stad(je) met in de buurt een hoop andere bezienswaardigheden zoals Venetie, Verona, etc. Volgens mij liggen de meeste campings iig een eindje buiten de stad waar niets te beleven is en zoals al gezegd het openbaar vervoer laat zeker buiten het hoog seizoen redelijk wat te wensen over.
suc6 met zoeken.
In en bij Follonica zijn verder campings, kamers etc. genoeg.
Ik zou gewoon mijn tentje ergens opzetten in de buurt van ,of achter, een strandbar,restaurantje etc. Het wildcamperen aan de kust in Toscana is door Italianen een geliefkoosde bezigheid.