(origineel bericht op be-more.nl)
Jita the Elephant
Vandaag was een erg gave dag! Allereerst hebben wij een olifantenrit gemaakt! Dit was echt, maar dan ook echt gaaf en heel bijzonder!! Na 30 minuten hobbelend en zelfs door een stuk water, genietend op Jita de olifant te hebben gezeten mochten wij haar bamboestokken te eten geven!!! Ik wist eerst niet wat ze ging doen… maar als snel kwam ik erachter dat het een erg lieve olifant is die geen vlieg kwaad doet!! Erg leuk en bijzonder om een olifant van zo dicht bij mee te mogen maken!!!
Na de olifanten zijn wij de ZOO in gegaan en al snel stonden wij daar met de mooiste vogels op onze handen en schouders! Dit was dan ook erg leuk!!! Normaal ben ik niet zo’n held met dieren, maar hier zijn de dieren erg tam en is het helemaal niet eng om ze vast te houden!! Na even verder door de dierentuin te hebben gestruind kwam het toefje op de taart… jawel we mochten op de foto met een baby leeuw! Dit was echt heel bijzonder!!! Al snel kwamen wij erachter dat wij vandaag niet alleen een bult mooie foto’s rijker zijn… maar ook zeker een hele mooie ervaring die wij niet snel zullen vergeten!!
Vanmiddag hebben wij heerlijk gerelaxed en zijn we zelfs een beetje bijgekleurd!! Eind van de middag werd het nog even spannend, aangezien onze telefoon geen internet meer had… wij dus gelijk naar de winkel op zoek naar een nieuw simkaartje… omdat alle lijnen met het thuisfront plots waren verdwenen hahaha… na een kwartier kwamen wij erachter dat er een storing was… en dat ons kaartje gewoon nog werkte hahahaha!! Waren wij ff blij… we hebben de hele weg naar Ubud in een deuk gelegen omdat we hem flink knepen toen het internet het had begeven… tja zo zie je maar weer hoe afhankelijk je tegenwoordig soms wel niet bent van de moderne technologie hahaha!!
Morgen gaan we een dagje genieten in Sanur!!! Op naar de parel witte stranden met heldere blauwe zee!!! Hoezo vervelend? haha
Tot snel allemaal!