Daar ik volgend jaar in de periode april mei voor een maand naar japan ga , in mijn eentje (voorlopig) , zoek ik naar goed slaapplaatsen
liefs guesthouses of bij de mensen die kamers verhuren aan een goed prijsje .
Alle tips zijn welkom ivm japan , wat ik zeker moet zien en wat ik beter kan laten links liggen .
Wat ik wel moet zeggen is , dat ik een hekel heb aan massa toeristen
en dat ik veel liever contact heb met de plaatselijke bevolking .
Wie zijn eigen geroepen voelt om mee te gaan kan altijd iets laten weten , ik moet daar wel aan toe voegen , dat ik niet gemakkelijk ben en een moeilijk karakter heb , maar je weet nooit .
in iedergeval al hartelijk bedankt voor je aandagt
Echt ideaal. Je kunt er een geheel eigen appartement krijgen, een guesthouse (eigen kamer, maar je deelt de facilities zoals badkamer, keuken) of een dormitory (waar je álles deelt).
helaas kan ik van deze lokatie geen gebruik maken , aangezien ik om de twee dagen ergens anders zit
ondertussen heb ik al het een en ander gevonden en gaan we de eerste week van uit Narita richting Hamamatsu en verder zien we wel
zullen improviseren en anders ik neem nog een tent mee voor als we nergens terecht kunnen
ale veel plezier en tot een volgende keer misschien
Ik ga warschijnlijk in oktober naar japan voor 5 maanden. Weet iemand hoe dat zit met werk zoeken en betalen.
En hoe zit dat met een visum?
Wat voor visum heb ik dan nodig?
he ik vertrek nu woensdag dus naar Japan als je nog vragen hebt stuur dan maar een mailtje naar gotohamamatsu@hotmail.com dan gaan we wel zien of we daar de nodige info kunnen vinden .
Sjalotti wat voor werk zoek je ? misschien vind ik wel iets , maar beloven kan ik het natuurlijk niet .
En voor info over visum kun je best eens contact opnemen met de ambassade .
Ale ben der mee weg groetjes en geniet van het leven
Ik ga in oktober een half jaartje naar Japan ivm stage en ik vroeg me af waar je het goedkoopste vliegticket kunt vinden. Zou me weer wat schelen in het geld.