Japan: peperduur of toch best betaalbaar?

Ziet er goed uit Sander.

Welk Namba-station zit je in de buurt? :biggrin:

Wij zaten er dit jaar ook, vlak naast JR-Namba, zelfs 2 keer, toen we aankwamen en toen we teruggingen.
Je kunt namelijk heel comfortabel met de KATE-BUS (Kansai Terminal) in 50 minuten van de luchthaven naar JR-Namba reizen voor rond de 10 Euro.
Wij vonden dat wel een gunstige plek omdat er veel te doen is in wijken als Dotonbori, DenDen…enz.
En veel lijnen van de metro en trein daar ook nog eens bij elkaar komen.

Mensen vragen ons ook altijd of Japan duur is!
Momenteel is het juist niet zo, vergeleken met onze eerste reis is het veel goedkoper daar.
En je kunt het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt.

Nette prijs voor vliegen en verblijf! >>>

Dat hotel (Kikuei) zit op een paar minuten lopen aan de oostkant van Nankai Namba (aangezien ik daar geen JRP meer zal hebben is dat ook de gunstigste verbinding met Kansai Airport), aan Sakaisuji. Mooi halverwege tussen Dotombori en Shinsekai in, op het randje van het “echte” Den Den Town, en met ook nog een overdekte markt vlakbij. Dat hotel was de vorige keer dat ik daar was juist een spotkoopje, 3500 yen voor een simpele maar wel verrassend ruime kamer, verder geen fratsen. Maar ja, nu is dat dat dus ineens 10.000 per nacht…

Zal dus nog wel even kijken voor iets anders, maar ben vooralsnog niet echt iets beters tegengekomen.

Als je toch bij Nankai Namba zit, is een bezoek aan Namba Park ook wel leuk.
En voor Den Den Town heb ik hier nog een foto, mocht je treintjes zoeken.
Winkeltje valt niet erg op, maar zit in wat ik de hoofdstraat noem.
Heeft ook veel treintjes afgeprijsd.