Aloha, :zon02:
Ik ben Rasmus, en van plan (midden) januari 2010 naar CUracao te gaan om daar te gaan werken. Op dit moment ben ik nog in Toronto (Canada, voor de slechte topografie kenners), en het is KOUD hier :retard:
Ben op dit moment bezig met de papieren te regelen, na veel zoeken heb ik (hopelijk!!) alles samen kunnen vatten in dit schemaatje:
Graag feedback als er iets niet klopt, ik vond het nogal verwarrend allemaal…!
Voor de rest ben ik nu aan het kijken naar huisvesting (misschien eerst maar gewoon in een Histel, om rustig rond te kunnen kijken), en vooral, naar BANEN >>>
Heeft iemand daar tips voor? Veel sites waren veelbelovend, maar wanneer ik eenmaal een profiel had aangemaakt bleken geen vacatures te bevatten of slecht geregeld.
Ik heb veel ervaring in bediening (en erg enthousiast!!
), fundraising, en, sinds kort hier in Toronto ‘geleerd’: demolition! Voor de rest kan ik natuurlijk een hamer vasthouden, en ben een erg snelle leerling (ook op andere gebieden, niet alleen maar in construction
)
Goed, dat zijn mijn 2 punten van dit topic wel zo’n beetje; huisvesting en banen. Oja en voor de rest, als je in dezelfde periode gaat, let’s meet (rasmus.geertsema@live.nl)
!
Als laatste bedankt voor de andere topics betreffende documenten enz, erg behulpzaam!
Groeten en misschien tot ziens,
Rasmus