Januari 2009 naar thailand

Hoi,
mijn man en ik willen in januari 2009 naar Thailand. Wie kan mij vertellen of dan ook nog mooi weer is??
En we willen een auto huren en zelf door Thailand rijden. Is dit goed te doen en kunnen we zo op de bonnevooi hotels ter plaatse regelen???

Gr, Roos

het is dan mooi weer hoor. rond de 30 graden. auto huren kun je wel doen, denk er wel aan dat je in thailand links rijdt en dat je een internationaal rijbewijs meeneemt.
en hotels boeken vooraf hoeft niet en zou ik ook niet doen want je weet nooit wat voor leuke plaatsjes je tegen komt waar je mss langer wilt blijven, er is genoeg slaapplaats te vinden in thailand.

Karin, bedankt voor je antwoord.
Links rijden moet voor manlief geen probleem zij en idd boeken we geen hotels vooraf.
Mooi weer dus, lekker!!
Gr, Roos

het is daar mooi weer en een hotel aldaar regelen dat is veel goedkoper dan hier in nederland alles te willen regelen.
al vast een hele fijne tijd in Thailand

Ja dat leek ons namelijk ook dat je beter daar wat kunt regelen, qua hotels??
Enne bedankt, duurt wel even nog maar hebben we alvast iets om naar uit te kijken
Gr,Roosje

Het weer is altijd uitstekend in januari. Bedenk echter wel dat het het einde van het koude seizoen is. In de bergen kan het dan 's nachts en 's morgens vroeg nog aardig frisjes zijn. Neem dus wel een warme sweater mee.

Hey Mario
Ohh ok, fijn dat je dat nog even zegt, want ben best wel een koukleuntje,hahaha!
Gr, Roos