Hallo!
Even een vraagje: wij willen 3 weken door Thailand rondreizen (Bangkok, Ayutthaya, Kanchanaburi, Phitsanoluk, Phu Hin Hongklaa Nationaal Park, Chiang Mai & Rai, terug naar Bangkok en dan via Pattaya naar Koh Chang) maar ik vraag me af of het dan niet te druk is overal en is het dan te warm? We reizen niet naar het zuiden.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes Wendy
Ja hoor een hele goede tijd, wij gaan nu in december alweer voor de 4de keer. Altijd in die maand, en nog nooit tegengevallen.
is een prima tijd om te reizen in thailand op toeristische plaatsen kan het wel druk zijn met kerst en met oud en nieuw maar er is altijd wel een slaapplaats te vinden wel kan het zijn dat hotels je verplichte om kerst of nieuwjaars diners mee te moeten doen let hier wel op want deze zijn vaak veel duurder dan een normale maaltijd bij hostels en guesthouses is dit veel minder keren het geval
gr dirk
Hallo!
Dank jullie wel voor jullie reacties, top! Nog even een vraagje over het weer: is het erg warm die periode? Afritsbroek is zeker wel handig om mee te nemen?
Thanks again!
Groetjes Wendy
Hoi Wendy,
December en januari zijn zeker niet te warm in Thailand (i.t.t. regenseizoen wanneer het drukkend warm kan zijn), dec/jan zijn prima maanden om in Thailand te reizen.
Afritsbroek is idd altijd makkelijk, ook voor bijvoorbeeld tempelbezoek.
Hoi Wendy,
Ook wij gaan altijd in december (half december tm half januari). De laatste keer was onze dochter 1,5 en nu is ze 4. Kan dus nog net voor ze vast zit aan de schoolvakanties. Ik vind die periode heerlijk. Neem voor 's avonds wat shirts met dunne lange mouwen mee i.vm. de muggen.