Mijn naam is Daisy en ben 22 jaar.
Het plan is om in jan/feb naar bangkok te reizen en vanuit daar naar de naaste buurlanden…
Ben al volop met voorbereidingen bezig maar heb xprs nog geen ticket geboekt. zou graag mn reis samen met iemand willen beginnen
als meisjes zijnde niet verkeerd…
klikt het dan klikt het en wie weet maken we de gehele reis gezellig samen!!
mocht jij ook een travel buddy zoeken…
let me know!
Ik zag je bericht op het forum. Ik vertrek zelf 19 januari naar Thailand. Misschien is het leuk om elkaar daar eens te treffen. Mijn naam is Joerie, ik ben 23 jaar en heb Social work gestudeerd. Ik ga eerst een maand naar Thailand, vervolgens naar Maleisië en Bali. In Bali blijf ik wat langer, hier ga ik in een weeshuis werken.
Als je het leuk vind kunnen we misschien eens contact opnemen in Thailand, ik ben er ook niet bekend dus lijkt me wel fijn om eens met iemand iets samen te ondernemen. Je kunt reageren op dit bericht of me mailen via joerie_vanderloo@hotmail.com
Ik zag jullie berichtjes en dacht laat ik eens reageren.
Mijn naam is Elis , een jongen van bijna 23, en woonachtig in Nieuwkoop(Nederland, Zuid-Holland)
Net als jullie ben ik van plan om met mijn rugzak op reis te gaan. Niet aan tijd gebonden.
Aangezien vrienden door studie ofwerk niet meekonden, ga ik vooralsnog alleen.
Maar het lijkt me toch wel leuk om delen van mijn reis samen met iemand te reizen.
Ik heb wel al wat concrete plannen.
6 Januari vlieg ik naar Vietnam, waar ik mijn reis start.
Hier zal ik gedurende een maand vanuit het noorden naar het zuiden reizen(Hanoi naar Ho Chi Minh)
Mijn planning is daarna als volgt:
Cambodja(1 week ongeveer, waarschijnlijk om alleen het Ankor Watt te bezoeken)
Thailand(1maand)
Maleisie(1 maand)
Indonesie, sumatra-java-bali(1maand)
Vervolgens wil ik naar Nieuw-Zeeland en Australie, hier heb ik niet echt een planning voor hoelang ik daar wil blijven.
Waarschijnlijk langer als een maand, en mischien wil ik wel gaan werken in Australie.
In principe staat alles nog open, aangezien ik nog niets vast heb staan en het meeste ter plaatse regel.
Maar dit is een beetje wat ik wil.
Mijn reis zal bestaan uit een mix van natuur/cultuur/relaxen en vooral genieten.
Ik ben een hele relaxde jongen, voor alles in en vooral positief gestemd.
Hai daisy, ik vlieg 18 januari naar Bangkok en ga er nu voor de 3e keer heen. Lijkt mij ook gezellig om daar af te spreken op Khao San Road! Ik kan je eventueel tips geven of we kunnen samen bijvoorbeeld naar het zuiden reizen (ik ga dit keer maar kort en alleen even naar het zuiden) Maar we kunnen ook gezellig een avond gaan eten en daarna stappen in Bangkok!
Let me know!