Samen op reis? (Februari/maart/april)

Hoi hoi!
Mijn naam is Loes en ben 30 jaar.
Eind van de week vertrek ik voor 2,5 maand richting Thailand.
Mijn reismaatje die mee zou gaan kan onverwachts niet mee.
Het plan was om naar Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam te gaan maar ik sta open voor leuke nieuwe ideeƫn :slight_smile:
Ik zou het heel leuk vinden om met andere mensen in contact te komen die een soort gelijke reis gaan maken in deze periode.
Misschien kunnen we elkaar ergens ontmoeten en samen reizen?
Ik hoor het graag!
Groetjes

Hi Loes wanneer ben je in precies in Thailand. Ik ben 5 febr in bangkok tot 7 en wil daarna ergens nog naar de kust in de buurt van bangkok. Ik moet onverhoopt mijn reis eerder afbreken en mijn planning is dus ook in de war gekomen. Zou t leuk vinden om mijn reis samen met iemand af te sluiten. In bangkok logeer ik bij een kennis maar opzich kunnen we wel wat afspreken daar ook als je dat zou willen. Ik ben renee (vr) en ben 39. Laat maar weten of je interesse hebt. Ik moet 13 febr het land uit want dan is mijn 60 dagen visum verlopen en ga dan ook weer richting NL. Hoop wat van je te horen. Liefs renee

Ik kom 14 feb aan in Bangkok en de 15e vertrek ik naar Cambodja (Siem Reap/ Angkor Wat, daarna wellicht Phnom Penh, etc.), samen met iemand van het forum. Als je zin hebt om aan te haken?

Leuk! Wat zijn jullie plannen na Cambodja? En hoe lang willen jullie ongeveer in Cambodja blijven?

Ik ga waarschijnlijk zondag of maandag naar phuket dus als je zin hebt om mee te gaan laat maar weten.

Hoi Renee,
Mijn plan is om als eerste richting het noorden van Thailand of naar Cambodja te gaan dus samen reizen gaat dan niet lukken.
Veel plezier nog met het laatste deel van je reis!

Vooralsnog hebben we afgesproken om samen op te trekken richting Angkor Wat op 15 feb. Daarna zien we welā€¦ ik blijf ongeveer anderhalf a twee weken in Cambodja. Mocht het je leuk lijken om met ons mee te gaan kunnen we even gegevens uitwisselen via PM

Dag Loes, ik zit wat in hetzelfde schuitje ā€¦ Ik kom 17 februari aan in Bangkok en ga een 6 weken in azie verblijven (is flexibel , ben aan een 8 maanden lange trip bezig ) . Normaal gezien ging ik met mijn vriendin een paar weken rondreizen en een kameraad bezoeken in Kampot in Cambodja , maar enkel het laatste staat nog op programma dus ben wat aan het uitkijken naar alternatieven ā€¦ Geinteresseerd om mij op sleeptouw te nemen :wink: ?

Hey Loes! Mijn naam is Yvana en ik ben 24 jaar. Ik kom net terug van een reisje Maleisiƫ, Thailand en India, maar wil eigenlijk meteen weer terug naar Aziƫ en dan vooral naar Vietnam, Indonesiƫ en Sri Lanka/Filipijnen. Wanneer denk je ongeveer naar Vietnam te gaan? Alleen reizen vind ik niks, dus zou ook liever met iemand samen reizen. Hoor graag van je. Groetjes Yvana

Hoi Loes! Ik kom op 2 maart aan in Hanoi en reis in 3 weken naar Ho Chi Minh. Ik reis ook alleen en hoewel ik dat heerlijk vind, is het natuurlijk ook leuk om stukjes samen te reizen! Ben jij toevallig in de buurt in de eerste weken van maart?

Groetjes, Mariƫlle

Oja! Ik ben 28 jr en woon in Utrecht :slight_smile: