Samen op reis? (Februari/maart/april)

Hoi hoi!
Mijn naam is Loes en ben 30 jaar.
Eind van de week vertrek ik voor 2,5 maand richting Thailand.
Mijn reismaatje die mee zou gaan kan onverwachts niet mee.
Het plan was om naar Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam te gaan maar ik sta open voor leuke nieuwe ideeƫn :slight_smile:
Ik zou het heel leuk vinden om met andere mensen in contact te komen die een soort gelijke reis gaan maken in deze periode.
Misschien kunnen we elkaar ergens ontmoeten en samen reizen?
Ik hoor het graag!
Groetjes

Hi Loes wanneer ben je in precies in Thailand. Ik ben 5 febr in bangkok tot 7 en wil daarna ergens nog naar de kust in de buurt van bangkok. Ik moet onverhoopt mijn reis eerder afbreken en mijn planning is dus ook in de war gekomen. Zou t leuk vinden om mijn reis samen met iemand af te sluiten. In bangkok logeer ik bij een kennis maar opzich kunnen we wel wat afspreken daar ook als je dat zou willen. Ik ben renee (vr) en ben 39. Laat maar weten of je interesse hebt. Ik moet 13 febr het land uit want dan is mijn 60 dagen visum verlopen en ga dan ook weer richting NL. Hoop wat van je te horen. Liefs renee

Ik kom 14 feb aan in Bangkok en de 15e vertrek ik naar Cambodja (Siem Reap/ Angkor Wat, daarna wellicht Phnom Penh, etc.), samen met iemand van het forum. Als je zin hebt om aan te haken?

Leuk! Wat zijn jullie plannen na Cambodja? En hoe lang willen jullie ongeveer in Cambodja blijven?

Ik ga waarschijnlijk zondag of maandag naar phuket dus als je zin hebt om mee te gaan laat maar weten.

Hoi Renee,
Mijn plan is om als eerste richting het noorden van Thailand of naar Cambodja te gaan dus samen reizen gaat dan niet lukken.
Veel plezier nog met het laatste deel van je reis!

Vooralsnog hebben we afgesproken om samen op te trekken richting Angkor Wat op 15 feb. Daarna zien we welā€¦ ik blijf ongeveer anderhalf a twee weken in Cambodja. Mocht het je leuk lijken om met ons mee te gaan kunnen we even gegevens uitwisselen via PM