Ik heb hele grote problemen en ben helemaal hopeloos en weet niet meer wat ik moet doen!
Mijn vriend heeft een turkse ex, twee weken voordat hij met mij ging daten had hij een relatie met haar. Ze hebben een maand gehad en in die maand werd hij alleen maar gek van haar omdat ze hem nooit geloofde enzo…
Nu is ze er achter gekomen dat ik en mijn askim nu al een maand samen zijn en ondanks de afstand een hele goede relatie hebben!
Ze heeft de facebook van mijn askim gehacked en stuurde mij steeds berichtjes waarin ze mij bedreigd… Ik heb nooit iets terug gestuurd, nu heeft ze het account van mijn askim verwijderd.
Ze heeft een kindje die ze steeds op mijn askim opdwingt, hij is niet de vader maar ze beweert steeds tegen mij van wel! (Het kindje is half duits en heb de vader ontmoet dus weet het zeker!).
Op de een of andere manier is ze aan mijn telefoonnummer gekomen, ik had haar nummer geblokt maar steeds werd ik door een ander nummer gebelt! Nu heb ik mijn nummer met spoed laten veranderen… Mijn askim heeft zijn nummer al drie keer veranderd en zijn familie (broer en zussen) hebben hun nummer ook al moeten veranderen.
Ik word helemaal gek ze vind steeds weer een manier om mij te vinden! Ze is al verbannen van het hotel waar mijn askim werkt!
Heeft iemand ooit zoiets meegemaakt? Zijn er dingen die ik kan doen zodat dit stopt?!! Ik trek dit emotioneel niet… Ik heb al zoveel moeite met dat ik mijn askim niet zie en door dit er allemaal bij word dat alleen maar erger!
Voor stalkers er is maar 1 remedie, niets doen, niet reageren en proberen door te gaan met je leven. Elke reactie negatief of positief is een aandacht wat zij blijkbaar wil. Waar mogelijk al jullie social media afsluiten en opnieuw opbouwen als het echt moet, met de nodige instellingen natuurlijk. (Wel vreemd dat als jij je nummer hebt veranderd en niemand geeft dit door dat ze je nog weet te vinden…)En zelf een lange adem hebben… Ik kan verder je niets aanreiken behalve sterkte wensen.
Ik heb er ooit een gehad, heeft 3/4 jaar geduurd, daarna nooit meer gehoord…
We weten ook echt niet hoe ze ons steeds weet te vinden! Me vriend heeft onder een andere naam facebook aangemaakt met een nieuwe email en zelfs die wist ze te hacken! :-/
Nu gelukkig al drie dagen niks gehoord!
Ik zeg verder niks tegen haar maar die stomme facebook die laat zien wanneer je iets leest en soms open ik het omdat ze onder verschillende accounts berichten stuurd!
Elk account blokkeer ik wel maar het is erg vermoeiend!
Hoe heb jij dat zo veel jaar volgehouden zeg!! Ik word nu na een maand al gek :-/
Pfff heftig meid.
Ik denk inderdaad dat negeren het beste werkt. ze wil blijkbaar erg graag aandacht, maar verdient die natuurlijk niet.
Hopelijk is het snel over. Kan me voorstellen dat het je angstig maakt daar heen te gaan. Misschien verstandig omdat niet vooraf op fb te zetten, dan weet ze in eerste instantie niet dat je er bent.