doodsbedreiging door Turkse ex

Ik heb een groot probleem en zou graag advies willen wat te doen in deze situatie. Ik heb nu 3 jaar een relatie met een Turkse man uit Antalya, ik heb een ticket voor 30 juni, 2 weken om samen te zijn. hiervoor had ik een relatie met een Turkse man uit Bodrum, die relatie heb ik beeindigd omdat hij erg agressief werd. Nu heeft mijn ex mijn msn laten hacken en gezien dat ik 30 juni naar Antalya ga, hij stuurde mij een email en zei daarin dat hij me opwacht op de airport en mij dood wil schieten want hij kan het niet verdragen dat ik met een andere man ben. Ook heeft hij mijn huidige vriend bedreigd en hij stuurt hem emails met doodsbedreigingen. Ik ben echt bang dat hij deze bedreigingen ook uit gaat voeren, welke stappen kan ik ondernemen?

Wat een heftig verhaal seg! :frowning:
Wou dat ik je kon helpen of raad geven, maar dit is wel heel moeilijk.
Vraag me ook af in hoeverre hij dat echt meent of enkel bedreigingen zijn van een jaloerse ex.
Kan je daar niet mee naar de politie gaan of je vriend?
Het zou spijtig zijn dat je daardoor niet naar je askim kan gaan, maar snap best wel dat je nu heel veel schrik hebt!

Wat ontzettend heftig sevgilim…
Ik denk dat ik, als ik jou was in deze situatie, ook niet goed zou weten wat ik zou moeten doen.
Je ex-vriend lijkt me naast jaloers ook ontzettend in de war en dan kunnen mensen helaas gekke dingen doen.
Jijzelf kunt denk ik het beste inschatten of hij daadwerkelijk in staat zou zijn zo ver te gaan.
Heb je goed contact gehad met zijn familie toen jullie samen waren?
Misschien kan een van hun met hem praten?
Sowieso zou ik indien je dit nog niet hebt gedaan alle wachtwoorden veranderen, eventueel nieuwe accounts aanmaken en wanneer het kan je onvindbaar maken op bijvoorbeeld facebook e.d.
Ik begrijp dat je je huidige vriend heel graag wilt zien, maar veiligheid boven alles hé meid, mocht hij er echt toe in staat zijn dan zou ik mijn ticket omboeken!
Heel veel succes en sterkte…

Ik heb direct mijn wachtwoorden veranderd, hij viel me steeds lastig de laatste 6 maanden, maar ik heb daar niet op gereageerd. Ik weet zijn adres niet in Bodrum en ook niet waar hij werkt, heb wel zijn mobiele nummer en email. Ik ga in ieder geval mijn heenvlucht omboeken, heb gezegd tegen mijn huidige vriend dat hij aangifte moet doen en de emails uitprinten en meenemen. Ik slaap slecht en de blijdschap van het weerzien is helemaal weg natuurlijk, maar veiligheid gaat boven alles.

Zou hij echt tot zo iets in staat zijn?
Het is zo wie zo voor je eigen rust verstandig om je heenvlucht om te boeken. En ik zou ook zeker aangifte doen, al kan de politie er hier vast niet veel mee, maar je vriend kan daar natuurlijk aangifte doen.
Heel veel sterkte!

Hoi sevgilim,

Sorry ik wil je niet bang maken, maar zou dit bloed serieus nemen…
Mijn ticket omboeken naar een andere datum en zorgen dat je nergens data’s neerzet alleen jouw askim het laten weten en verder geen info ergens neerzetten!

Ik had ooit ruzie met de ex van mijn vriendin ook een turk en die dreigde mijn vriend mij te vermoorden. Mijn vriend vroeg mij wat wil je dat ik doe? Geef me een ja en ik maak hem af!
Dit soort dingen gebeuren in het buitenland gaat als het gaat om eer en wraak!

Ik neem het ook heel serieus, nu heeft hij gisteren een mail gestuurd naar mijn vriend en daarin staat dat hij 3000 TL wil hebben binnen 2 dagen anders komt hij naar Antalya, hij weet het adres van mijn huidige vriend, hij dreigt ook om de familie lastig te vallen. Kan het nog erger, ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik heb gezegd dat hij geen geld moet geven, als hij nu geld geeft wil hij volgende week weer geld en dan is het eind zoek. Ben er helemaal klaar mee.

Wow sevgilim, wat een verhaal, en het dreigt nog meer uit de hand te lopen zo te horen. Hij wil er nog geld uitslaan ook. Goed dat je je ticket hebt omgeboekt, zoals iedereen hier al zei, veiligheid voor alles. Ik zou ook zeker familie en/of vrienden op de hoogte brengen van waar jij je bevindt en heel misschien zelfs de ambassade inlichten? Je weet echt NOOIT tot wat die man in staat is… stel dat er iets met jou gebeurt, weten ze toch waar ze je moeten zoeken…
Ik wens je veel sterkte toe… ook voor je huidige vriend moet dit niet makkelijk zijn en ook hij kan beter al eens contact opnemen met de politie en zeggen dat jullie bedreigd worden…

Sterkte!

Update:
Ik ben niet naar Antalya gegaan, ben thuis gebleven. De ex is inderdaad met een vriend naar Antalya gekomen en heeft daar mijn huidige vriend lastig gevallen. De hele familie hebben ze lastig gevallen, omdat ik niet wil dat de familie nog meer problemen krijgt heb ik het uitgemaakt. Dit is te bizar voor woorden en ik hoop dat iemand anders dit nooit mee hoeft te maken. De pijn en het verdriet zijn er nu, niet alleen bij mij maar ook bij V, zijn familie is nu boos op hem.
Laat dit een waarschuwing zijn, zo kan het dus ook gaan.

Sorry maar dit is precies wat je ex wil!!! Je gooit toch niet je relatie van 3 jaar weg omdat een gestoorde ex zo doet!?

Ook begrijp ik niet zo goed dat je vorig jaar in maart schrijft dat je 3 jaar een relatie hebt, en nu dus nog steeds 3 jaar…

Je ex komt uit gumbet en daar woonde je 3 jaar geleden… Hoe kun je nu 3 jaar samen zijn met iemand uit antalya, terwijl je vorig jaar ook 3 jaar een relatie had… En 3 jaar geleden schreef je dat je in gumbet woont… Ik snap gewoon niet zoveel van je verhaal… Sorry…

2 likes

ik zou de reis uitstellen als ik jou was dit is niet normaal

heb jouw berichtjes allemaal gelezen ,maar ben je niet te veel aan het fantaseren ? Geef je je niet een beetje te veel bloot op die msm en wat nog allemaal ? En hoe kon je ex je nu andere ex herkennen in Antalya op de luchthaven als jij er niet bij was ? Begin je ook niet te snel de ene vacantie- relatie achter de andere ? als het tenminste juist is wat je schrijft ?
Ga nu eens rustig op vacantie zonder je daar weer te laten inpalmen ,want er zijn er daar zoveel die allemaal in de toeristische sector gaan werken omwille van de avontuurtjes met argeloze toeristen ,waar jij volgens mij bijhoort .
Loop nit meer in die val van die vacantieliefjes .
Ik scheer daarmee niet alle Turkse mannen over dezelfde kam hoor ,want ik heb al 30 jaar dezelfde heel trouwe en lieve man !

1 like

Een telefoontje is genoeg.
groetjes Konrad.

Nederlands Honorair Consulaat in Antalya

Dr. K.S. Titiz Honorair Consul

Contactgegevens

Adres
p/a Antalya Tarim
Aspendos Bulvari no 37
07300 Antalya
Contactgegevens

Telefoon
(+90) 242 321 23 30

Fax
(+90) 242 321 13 47

Ik heb zelfs contact opgenomen met de Nederlandse ambassade in Ankara, ik kan me wel melden in Antalya maar ze kunnen niets doen zeggen ze. Hij valt ons nog steeds lastig, het houdt niet op.