het zat zo belde hem gister en ik voelde me niet zo goed en hij zij wat kan ik voor je doen en ik zei je kan een brief schrijven via hotmail nou dat deed hij dus MAAR per ongeluk stuurde hij me ook een e-mail van een ander meisje
'zij schreef: he aydar how are you?did you get my picture,i miss you.1000 tender kisses,love you
i write in english
geen idee wat dat laatste dus betekend
dus ik krijg bijna een hartaanval hij antwooorde terug op die vrouw haar brief ik hou van jou
toen heb ik hem gsmst en gemaild van wil je nooit meer zien en spreken en heb gezegt waarom en dat ik alles van haar en hem had gelezen
nu heb ik dat bewijs waar ik lang naar zocht…
ik hou nog heel veel van hem
hij heeft me vandaag en het is pas een uur smiddags 100 keer letterlijk gebeld
en gsmst en gemaild van ze komt uit rusland en ze is 12 jaar oud!!!
iemand van 12 jaar stuurt niet zo een mail met tedere kusjes enzovoort!!!
en toen ik hem ging negeren ging hij dreigen van everybody wants to live and wants to go to heaven? en ik ga je vader e-mailen dat je me niet vertrouwd
weet niet wat het betekend maar hij wilt dreigen dat hij doodgaat en heeft ook al gedreigd met dat en dat hij zichzelf gata sniijden
volgens mij heeft hij mij geplayed
hij me vader gaat mailen dat ik hem niet geloof.!!!
ik weet niet meer wat ik moet doeeeen
moet liters huilen maar het lijkt me sterk dat hij de waaarheid spreekt?
Als ik dit lees, dan vind ik dit zo verschrikkelijk. Maar ik denk dat je niets meer van zijn praatjes moet geloven. En hoe hard het ook is en hoe verliefd je ook nog bent, ik denk dat het het beste is om hem gewoon volledig te blokeren. Op alle manieren.
Als hij verschillende meisjes heeft, dan is hij het echt niet waard dat je nog verder jou leven in de war gaat halen en voor hem in de bres te gaan springen.
Als hij je echt zo graag ziet als hij beweerd dan papt hij niet aan met verschillende meisjes!
Veel sterkte, want dit moet een zware klap zijn. Maar liever nu als over enkele jaren?
ik vind dat lobje gelijk heeft het is denk ik een hele klap voor je en verschrikkelijk om te lezen. maar je weet het nu wel en laat hem maar eens eerst even flink straffen. en hij gaat zich echt niet snijden ofzo hoor dat slaat allemaal nergens op dat doen jongens gewoon om te dreigen en als hij dat wel doet so what. moest hij maar niet zulke berichtjes sturen met een rus…
en als hij je pa gaat emailen is toch niet erg?
ık wıl nıet lullıg doen, maar na alle dıngen wat je hıer gevraagd en gelezen hebt als antwoord, kan dıt toch nıet helemaal onverwachts komen… een jaar nıks meer van hem laten horen alleen als jıj belt, jou nıet ın het hotel wıllen hebben etc.
Ik heb al eerder gezegd je kunt je conclussıe trekken en nu dus helemaal, want als hıj wel de moeıte neemt om naar een ander meısje te maılen ongeacht hoe oud, dan ıs het toch duıdelıjke taal!!! Deze jongen loopt nu te dreıgen omdat hıj betrapt ıs, maak je geen zorgen hıj gaat het heust nıet doen! Ik was aan het zoeken, ooıt ıs er een meısje geweest waar haar ex askım hetzelfde reageerde en een heel drama maakte, maar kan het zo snel nıet vınden en ık zıt ın een ınternet cafe ın turkıje! Kıjk op de klok 1 uur later en hıj ıs nog open
meıd zıe het als een opluchtıng dat je nıet dıeper met hem ın zee bent gegaan ondanks dat nu je hart pıjn doet en dat snap ık echt als de beste ıs het beter dat je er nu achter komt dan nog 1 jaar verspelen of nog vele jaren!!
Heel veel sterkte, maar gooı dıe jongen van alles af waar hıj je op heeft!
dıkke knuffel van mutlu dıe wel de tıjd neemt uıt turkıje om op je te reageren