De verderling van de dagen Bogor, Bandung en Yogya lijkt me goed.
Het is al heel wat jaren geleden dat ik in Pangandaran ben geweest maar persoonlijk denk ik dat 14 dagen wel heel erg lang is (tenzij je er vrienden hebt uiteraard). Misschien is Jenny er recentelijk nog geweest maar ik vond een dag of 3 in Pangandaran genoeg (toen ik er was, was het een klein vissersdorpje met leuke bungalows vlakbij het strand). Als je toch zoveel tijd hebt zou je ook kunnen overwegen om vanuit Yogya verder naar Oost Java te gaan. Aan de zuidkust liggen ook nog prachtige ongerepte (witte) zandstranden, grotten en in het zuidoosten ligt een mooi natuurreservaat (ben daar zelf nooit geweest).
1 like
dank je wel voor de goede tips. hier kan ik wel even mee aan de slag. oost java doe ik dan volgend jaar. ik ben bijna 68 wel heel fit, maar ik moet het ook niet overdrijven toch? vriendelijke groet. joke
Ik ben niet recentelijk in Pangadaran geweest. Maar zoals ik pas nog aangaf in een ander draadje: ik zou er nooit 14 dagen willen blijven. Ik zou in die tijd liever van Yogya naar het oosten reizen.
Dagje jungle op het ‘schiereiland’ dagje Green Canyon, en je hebt de hoogtepunten van Pangadaran wel gezien…
1 like