Hallo,
Wie gaat er mee oud en nieuw vieren in Sydney en daarna door naar Nieuw Zeeland? ( en wie weet een paar dgn strand erachteraan op Bali, Fiji… ofzo )
Ik wil 5 a 6 weken gaan, verder nog geen uitgewerkte plannen.
Wel iets gelezen over Straytravel, maar samen een auto huren lijkt me ook prima… ben niet zo moeilijk!
Ik, 34 jaar, al heel wat vd wereld gezien inmiddels maar vaak georganiseerd of met partner geweest en helemaal alleen ( zeker een eerste deel vd reis ) lijkt me zo ongezellig.
Hoi. Eigenlijk heb ik de V.S. in mijn hoofd maar ‘down under’ lijkt me een geweldig alternatief. In mijn oorspronkelijke plan ben ik ook van plan om langer dan een maand te reizen … en de laid back attitude van de ozzies werkt louterend op mij hihi.
Dus … misschien sta je open om mijn plannen voor de V.S. in ieder geval aan te horen? En daarnaast verneem ik graag hoe je zelf een dergelijke reis naar Australië voorstelt; wat zijn joe do’s en do nots?
Hoi!
USA ben ik al geweest. Week New York, maand Florida en maand Westcoast. Zeer zeker aan te raden!
Ik wil naar Nieuw Zeeland Geen echte plannen nog verder…
Ik reageer hier ook nog maar even. Ik vertrek 31 dec naar Sydney. Blijf dan 2 dagen in Sydney (heb er voorheen 8 mnd gewoond, dus hoef er nu niet veel langer meer te blijven) en vlieg dan door naar NZ. Daar vertrek ik dan weer op 9 febr.
Mijn plan was ook om daar met de bus te reizen (ik ben niet zo’n autorijder, en al helemaal niet links :s )
De eerste dagen in NZ heb ik al vastgelegd, maar daarna staat nog veel open!