Jaar visum aanvragen? Goedkope uitnodiging!

Ik heb net een site opgezet waar je goedkoop een multi-entry visum invitation voor rusland kan aanvragen, misschien dat mensen interesse hebben? Ik doe het in mijn vrije tijd en voor de lol, omdat ik de prijzen op andere sites zo belachelijk hoog vind!

http://visa.wouter.ru/

update: provider gehackt, site stuk, indien link hierboven niet bereikbaar is : http://vps.galway.nl/visaru/ en dan ipv wouter(a)wouter.ru, mailen naar wouter(a)opdefiestnaarmoskou.nl. Wanneer de eerste link het wel weer gewoon doet, verandert er niks.

Dat scheelt inderdaad aardig wat geld! Zodra ik er weer heen ga of bekenden van mij zal ik er zeker gebruik van maken.

Het kan kloppen dat het een dag heeft geduurd voordat de link werkend was. Nu moet het allemaal wel werken en is de prijs verlaagd naar 80euro, na wat heen en weer mailverkeer met de Russische partij!

heb net de link geprobeert maar werkt niet, wat is het adres?
mijn vriendin woont daar en zou graag een jaar visum aanvragen
bvd ruud

Ja klopt, mijn provider was gehackt en daardoor de hele machine leeggehaald. Van deze site had ik net geen backup gemaakt (die zou einde van de week gemaakt worden) dus moet ik hem compleet herschrijven.
Voor (aan)vragen kan je even mailen met wouter(a)opdefietsnaarmoskou.nl

Het is overigens alleen de uitnodiging voor een jaarvisum wat ik aanbied. De daadwerkelijke aanvraag moet je zelf bij de ambassade doen.
Als je een mailtje stuurt, stuur ik je de formulieren die nodig zijn voor de aanvraag (een tweetal). Verder dien je volgens de regels vorig jaar gebruik te hebben gemaakt van een ander visum voor rusland, maar ik weet niet of ze daar daadwerkelijk een probleem van maken wanneer je dit niet hebt gedaan. Soms lees ik dat ze hier geen probleem van maken, soms lees ik dat ze je ipv een jaarvisum een halfjaarvisum geven.

bedankt, heb al een paar keer een visum gehad dus dat zal dan wel lukken.
ga in overleg wanneer ik weer die kant op ga en zal ff mailen dan
mvg ruud

He! Ik ga binnenkort naar o.a. Rusland en heb ff een vraagje over visa… misschien dat je even kan helpen. Naast Rusland ga ik naar Kazachstan e.o. Dus heb een multiple entry nodig - of meerdere single entries - maar dat kan toch alleen met business visa? Kan je ook van te voren 2 single entries halen? … en weet je toevallig ook wat over kazachstan… of waar ik dat zou kunnen vinden?

Hoi Reinier,

Je kan op de website van visumdienst per land bekijken wat je nodig hebt en eventueel daar verdere vragen stellen. Deze kun je hier vinden:

http://visumdienst.nl/18/Visuminformatie_opzoeken_per_land/

Succes!!

@Reinier, een visum voor Kazachstan kun je ook heel gemakkelijk bij de ambassade of consulaat aanvragen. Ik heb mijn aanvraag gisteren weggebracht en over een week is het klaar. Da’s best snel en ze zijn ook heel relaxed.
Een tweemalig visum voor Kazachtan kost 48 euro.

Ok, dat klinkt goed, waar zit die? In Den Haag?

Den Haag.
Alhoewel, ik moet er wel bij zeggen dat ik in Duitsland woon maar tijden en prijzen zullen toch niet heel veel verschillen?

als je Nederlander bent moet dat niet verschil opleveren… sowieso word bijna iedereen van de ‘Schengen States’ over één kam geschoren

Goed plan! je gaat van mij horen! (of lezen)
volgend jaar naar de diverse *stan landen en misschien Mongolie dus dan kom ik minstens drie keer in Rusland

Ik heb me de afgelopen maanden suf gemaild naar deze adressen, maar nooit een reactie ontvangen. De beste jongen kon wel van de aardbodem zijn verdwenen. Heeft iemand ooit via hem een uitnodiging voor een visum gekregen? Ik had er graag gebruik van willen maken.

Ik heb wel kontakt met hem gehad maar begreep dat hij ook weer met deze service was gestopt, heb uiteindelijk alles geregeld met www.rusreis.nl

Okay, duidelijk. Wel vreemd dat de website dan nog in de lucht is.