Istanbul??

Hey hallo
Mijn eerste berichtje hier… Leuke site
mijn complimenten…
Ik wil in oktober graag naar Istanbul om
mijn askim op te zoeken. Ik heb hem leren kennen in Bodrum
en hebben een fantastische week gehad samen. Hij werkt vlakbij
het Taksimplein en wil daar graag een hotel boeken.
Hebben jullie misschien goeie tips voor me.
Groetjes Linda

heeeejj :dag:

wat leuk, ik heb mijn verloofde ook in bodrum (gumbet) :vak02: ontmoet en hij woont ook in istanbul hihi! hij werkt in een hotel nu… vertel eens wat meer over jullie relatie en hoe alles is begonnen!!!

groetjess danil

Bodrum> the love place to be… :smiley: haha…

Veel geluk meiden!! :wub:

Ow jaaaa het was super…
De kroeg waar we elke avond kwamen
the Red Lion daar zagen we elkaar voor t eerst.
En meteen pats boem onafscheidelijk.
Zo’n mooie tijd gehad. Elke avond als hij afgewerkt was
kwam hij daarheen en gingen vanuit daar samen naar t strand,
Halikarnas en dan naar zijn appartement.
Ik mis hem zo verschrikkelijk.
Telefooncontact en msn nu. pfffttt tis niet altijd even makkelijk.
maargoed echte liefde overwint alles…

Bereid je maar voor hoor… Het gemis wordt alleen maar erger :frowning:

ja inderdaad,

bij mij ging het ook een beetje zo, hij werkte in het hotel, en toen werden we gekoppelt door vakantievrienden daar en mijn ouders. en jah hoor, het was ware liefde, de maand daarna gelijk terug gegaan en nu, 15 maanden later, zijn we nog steeds ontzettend in love:wub:! maar het is vreselijk moeilijk hoor, echt bijna niet te doen, en dan zie ik mijn liefje nog elke 2 maanden!!! als je wilt stoppen, doe het dan nu, want straks kan jeniet meer terug! maar als je toch het gevoel hebt dat dit meer is dan een vakantieliefde, ga er dan voor! ik heb er geen moment spijt van gehad, want love is love en dat zal altijd overwinnen!!!

ps misschien vind je het leuk om contact met me te hebben via de msn, kunnen we een ervaringen uitwisselen en lachen over de vreselijke cultuurverschillen die altijd wel in de weg staan hihi, stuur me dan maar een priveberichtje!

groetjes danil