Vakantie Bodrum en even voorstellen!

Dag dames!:zon02:

Na veel van jullie verhalen gelezen te hebben, heb ik ook maar eens een account aangemaakt. Lijkt mij superleuk om hier met wat meiden contact te hebben die ook een vriend in Turkije hebben. Ik zelf heb al bijna een jaar een vriend afkomstig uit Bodrum. Heb hem vorige zomer leren kennen, hij werkte toen als hotelmanager in de buurt van Bodrum. Daarna ben ik nog een paar keer teruggegaan, ook in de winter. Iedereen zei dat het leven daar in de winter heel anders was dan in de zomer. Dat was het inderdaad ja maar alsnog heb ik het leuk gehad. Natuurlijk zal dit wel anders zijn wanneer je er echt woont. Ook heb ik zijn ouders en de rest van de familie ontmoet en daar gaan wij ook elke keer langs wanneer ik in Turkije ben. Ik ben trouwens van Turkse afkomst en ben 21 jaar, mijn vriend is 23. Deze zomer ben ik natuurlijk weer in Bodrum te vinden, in juli en september nog een keertje!:smiley:

Misschien is het niet juist om een nieuw topic aan te maken om mij voor te stellen, maargoed mocht het zo zijn dan zal ik dat wel snel genoeg merken:hihi:

welkom hier!!! heb je deze site nog maar net ontdekt???

@bodrum26
welkom op het forum! Super dat jij ook een leuke jongen heb ontmoet in turkije. je bent zelf van turkse kom af is misschien makkelijker kwa cultuur en taal. kom gezellig met ons mee kletsen op het turkse liefdes forum!
ik ben vanaf 29 sept tot 9 nov vlakbij bodrum te vinden in güllük
groetjes

Heeey! Ik heb eerst veel op Taliha’s forum gelezen, maar kwam er al snel achter dat dat best ‘oud’ was. Berichten hier zijn wat recenter en het leek mij leuker als ik ook mee kon praten dus vandaar:)

Zoals maymun al zegt, qua taal is het veeeel makkelijker ookal is mijn Turks niet supergoed. Nederlands kan ik nog altijd beter hihi. Soms lacht hij mij ook uit als ik dingen vanuit het Nederlands letterlijk naar het Turks vertaal maarja hoort erbij:p qua cultuur is het ook wat makkelijker denk ik dan voor een Nederlands meisje met een Turkse vriend. Ik begrijp dingen waarom hij iets doet/zegt/denkt maar ook mijn ouders helpen mij enorm. Zo weet ik van sommige dingen bijvoorbeeld niet dat het ‘raar’ is om dat te doen/zeggen in Turkije of dan vertelt mijn moeder weer wat een typische gewoonte daar is etc.

29 september ben ik helaas niet meer in bodrum. misschien in de winter weer als hij geen visum kan krijgen…

Hey Bodrum, klinkt leuk en het loopt duidelijk lekker tussen jou en je vriend!

Ik ken mijn vriend nu ook een jaar en ben ook enkele keren terug geweest in de winter, is inderdaad een heel ander plaatje he!

Kom idd gerust meebabbelen in de TLK topic! Is gezellig hoor!

Bodrum welkom hier…misschien vindt je het leuk om mee te komen kletsen in het TLK topic. Daar kan je ook je ervaringen delen mocht je er behoefte aan hebben.

Welkom hier meid, kom gezellig meekletsen in het kletstopic!

Welkom hier bodrum! :smiley:

Ik ben ook een echte bodrum fan! Ben net terug en mis het al weer enorm!
Waar werkt je vriend ergens? :smiley: ( Stuur maar door in pb, als je het wilt vertellen :wink: )